Jump to content

Hur Många Vågar Vägra Melodifestivalen??


Micael

Recommended Posts

Låter som en bra idé. Kanske skulle man orka bry sig lite om det var en kväll och med livemusik.

Jag ska bara serva mitt cyberliv och sen är det ut i garaget och försöka slipa bort glasfiber limmat med sikaflex...

Link to comment
Share on other sites

VA !!! melodi festival :blink: räcket det inte med den förra året ?

Sambon hemma om en halvtimme , då går jag ut och kapar ner min de.dion för Toe justering :angry:

Edited by Acke
onödig quotning
Link to comment
Share on other sites

Jag satt och jobbade med bokföringen för klubben & betalade bokningsavgiften för

ett av Locost MK´s :logo: arrangemang i sommar. :racesmile:

Mer info kommer senare

Eddy "Kassörn"

Edited by Arrowsmith
Link to comment
Share on other sites

Enligt mitt sätt att se det så har väl melodifestivalen i sin helhet uppskattningsvis samma

underhållningsvärde som gonorré eller hemorrojder...

Än så länge har jag personligen bara blivit drabbad av en av dessa tre åkommor, och det

är melodifestivalen på TV.... Det är några år sedan nu men den hemska känslan sitter kvar som ett ärr

i min själ ännu......

Blev jag tvungen att välja en av dessa tre tingestar som ska "förgylla" mitt liv någon gång så lägger jag nog min

röst på en omgång hemorrojder.

Det måste vara en lindrigare "pain in the ass" än all denna slagerhysteri som vi nu ska dras med

på radio och i TV i flera månader.... nä fy f*n.....

- Melodifestival....En stark anledning till att byta liv och bli en del av amish folket......

Link to comment
Share on other sites

Va! Var det i helgen!?

Fan oxå, måste fixa en tv till verkstan så man hänger med lite. :prop:

Fick i alla fall ordning på min bumpsteer. :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Anledning till ändring: ONÖDIG CITERING
Vart kan man läsa om regler för citering?

Jag menade att jag hatar sport och fotboll i synerhet. Men tittar ändå heldre på fotboll än jag se en dockysåpa

Edited by error
Link to comment
Share on other sites

finns bara en regel, citera inte inlägget ovanför ditt egna.. :)

anledningen till att man kan citera (quota) är för att folk skall förstå vad du svarar på om det är ett par inlägg mellan det du syftar på och där ditt egna inlägg hamnar...

edit: länk till en riktigt bra "quoteskola".. :) http://forum.soldf.com/index.php?showtopic=17554

Link to comment
Share on other sites

En tråd är inte alltid en linjär kjedja... Jag läser oftast ett inlägg utan citat som ett svar på trådens första inlägg. Men jag håller med om att citering ibland missbrukas med det är mer ett designfel på IBP med en lite pluttig "skriv nytt inlägg" i botten på sidan och en altför lättilljänglig "svara med citat" knapp alderles brevid ett inlägg som triggar ett svar.

Link to comment
Share on other sites

Om du sänker blicken lite till och tittar nedanför senaste inlägget så finns det 3 knappar med bla:

Snabbsvara (precis vad det låter)

Svara (svara UTAN citering)

Snabbsvara fungerar alldeles utmärkt då den öppnar en liten smidig ruta nedanför senaste inlägget. Testa ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...