Jump to content

Recommended Posts

Posted
Landrover defender ska ha snygga baklampor o blinkers o så säjs det.

Vem är det i Sverige som säljer Landrover, eller rättare sagt , delar till Landrover?

Posted
Vem är det i Sverige som säljer Landrover, eller rättare sagt , delar till Landrover?

volvo, och dom kostar under hundralappen per styck

berne

Posted
Kan du lägga upp en bild på dom när/om du köper?

ska ju också ha lampor så småningom:)

Det gör jag !

• 4 months later...
Posted

Nån som kan fixa bilder på Defenders baklysen????

Hittar inga bra bilder på nätet och Volvo här i stan har slutat sälja Range/Land Rover, så närmsta är Enköping som tar hem på beställning enbart :(

Posted

glömde säga att staffordshire s-v-c de har mycket grejor över lag samt bild på en Westfield från sverige med lysen från dem.

Posted
Landrover defender ska ha snygga baklampor o blinkers o så säjs det.

detta är väl landroverlysena om jag inte tar fel....

IMG_0885.jpg

IMG_0994.jpg

IMG_0888.jpg

Posted
Nån som kan fixa bilder på Defenders baklysen????

Hittar inga bra bilder på nätet och Volvo här i stan har slutat sälja Range/Land Rover, så närmsta är Enköping som tar hem på beställning enbart  :(

Räcker det med den info´n du fått eller skall jag fota mina lampor från Rover ?

De ligger fortfarande i kartong !

Posted

Tack Tommy och Håkan för bilderna.

Det blir sådana lampor, ska ringa och beställa dom idag :)

Posted

Arrowsmith, kanon snygga bakskärmar :wub: vart har du fått tag i dem, är mycket intresserad.

Posted
Arrowsmith, kanon snygga bakskärmar  :wub: vart har du fått tag i dem, är mycket intresserad.

jag är ledsen långt in i själen men det är inte mina egna bilder det är en sweizisk kille som har den bilen....

Posted

Synd, man blir helt till sig när man ser sådant, eftersom jag har kolfiber i stolarna och luftintaget såskulle jag vilja adera lite av detta material lite mer. :(

Posted

Hmm.. men dom som Arrow och Tommy postade är väll inte likadana ?? :blink:

eller är det bara jag som är blind på alla öronen ???? :icon_smartass1:

Posted

Jag tror att dom e lika.

Men att till de översta så har nog killen tillverkat en distansring.

Posted

njae.... lika dana är dom inte..... det ser jag nu trots att jag har glasögon och är allmänt sliten ...... -_-

jag har svarvat distansringar åt "laangen" som han skulle ha till sina lampor men hans såg ut som de

som tommy postade....

jag har däremot hört att det ska finnas 2 versioner beroende på landroverns årsmodell, detta låter jag dock

vara osagt hur det ligger till med eftersom jag aldrig själv nystat i huruvida det är sant...

Posted

Hmm.. dom som den sweizisk snubban hade var ju klart snygga.... lite djupa dock, vilket förklarar distansringen..

har du en länk till hans hemsida eller liknande arrow ?? :)