esa Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Jag skulle vilja tipsa om kabelhärvor ni kan köpa på Kustomtech i Sverige. Trots att jag har jobbat som fordonselektriker i många år våndades jag lite över all kabeldragning, nåja inte det värsta systemet, men dock tidskrävande. Jag köpte deras ER9US , klockrent. Gå in och kolla på www.pip.o.se Tror inte i slutändan att det är nån större skillnad på att köpa allt i "lösvikt" än at köpa detta system. :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 om man vill köpa "färdiga" elystem så gå in och titta på Painless. Jag har haft deras katalog ett bra tag och där finns "allt" man kan behöva. De har enormt utbud och jag kan tänka mej att kustomtech hämtar sina saker där liksom så många andra. LÄNK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esa Posted February 10, 2007 Author Share Posted February 10, 2007 Kustomtech tillverkar sina härvor själva, men jag tror säkringsplatta, reläer osv. kommer från Usa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbe Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Tycker kustomtechs verkar bra, det är inte dyrare än painless heller (snarare tvärt om) Men jag har svårt att se skillnad på er7 och er9... Hur bökigt är det att använda org kabelhärva egentligen?.. har i princip komplett 740 ormbo ligger i garaget =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ormen Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Hej Hittade detta alternativ när jag var ute och surfade dock saknas uppgift om overseas order. http://www.americanautowire.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Jag har en ny kabelhärva från Mk som nu bara ligger och tar plats! :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts