Jump to content

Elmia


gka

Recommended Posts

Hej alla!

Jag och ett par biltokiga polare kommer till Elmia. Vilka mer ska dit?

Ska vi bestämma någon dag och plats så vi kan ses och säga hej på riktigt? :)

Link to comment
Share on other sites

När är det? Jag kommer förmodligen att åka dit tillsammans med några kompisar, som det kanske blir svårt att komma lös från. Men blir det en liten träff så skall jag göra mitt bästa för att vara där.

Link to comment
Share on other sites

En liten idé.... vore det intressant med ett garagebesök i samband med mässan. Jag bor ca 3 mil söder om Jönköping. Om intresse finns så kan vi samlas utanför grindarna när mässan stänger och åka hem till mig och sparka däck lite. ;) Ni som kommer långt ifrån kanske vill hem fort, men det är ett förslag. Annars är det bara att bestämma en tid inne på området någon dag.... jag kommer ev. stå i attitudemotorclubs monter någon dag.

Link to comment
Share on other sites

9-12 april är det.

När vi var där förra året gick vi omkring inne i mässan tills efter det hade stängt och fotade bilar, sen var det hur lätt som helst att komma ut från parkeringen också. :) Så det kan nog vara en bra idé att träffas vid stängningsdax....

Jag åker gärna på garageträff, det hänger på lite på polarna också om de måste hem till nånting.

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer gärna och kikar i garaget, men som sagt så har jag några kompisar med. Men det kanske inte gör något om de skulle komma med och kika? Åtminstone en av dem är inne på att bygga en egen sjua så småningom.

Link to comment
Share on other sites

Finns det någon hemsida till elmia?

Har planer på att åka ditt men vet inte riktigt ännu. skulle vara skoj och sparka däck efteråt också:) har bara sett mitt eget bygge än så länge. kan vara bra med lite idéer:)

Marcus

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. ja skall stå i monter fredag och lördag, sedan tänkte ja nog åka hem lördag kväll.. :(

iof frågade polaren om ja inte skulle vara me på lördag kväll å spela in lite driftingvideos å de låter iof sköj.. :)

frågan e vad regeringen tycker om en 3 dagars utflykt med öl å bilar... = komma hem somm ett dregglande bakisvrak.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Marcus: Du kan ju alltid köra partytricket med trädet igen ;)

Per Wackt: Det är ok att kompisarna hänger med också, eller?

Link to comment
Share on other sites

Marcus: Du kan ju alltid köra partytricket med trädet igen ;)

Då skall jag vara där med en videokamera!

Jag kommer nog också, det är så gott som klart.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...