Tobias R Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Jag sitter här med en Rover 827 -95 med kass automatlåda. Jag är i valet och kvalet om jag ska slänga i en begangnad växellåda i den. Så helt plötsligt får jag syn på Phantom. Och vad baseras den på om inte en Rover 827. Jag blir bra sugen på att slakta Rovern i delar och bygga en kitcar istället. Om bara pengarna fanns. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 19, 2007 Share Posted January 19, 2007 De gånger jag varit på Stoneleigh Kit Car show så har det stått några Phantom där. De ser mycket bra ut och har enligt mina ögon bra kvalitet. Oftast har det suttit V6 i dom bilarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteQve Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 går att regga via SFRO? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Borde gå om den är riktigt konstruerad och byggd. Läcker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts