Jump to content

dackonline.se


Borken

Recommended Posts

Hej

Är det nån som beställt däck på internet, specifikt då dackonline.se? Jag gillar utbudet och priserna men det känns lite osäkert att lämna ut visa nummer till ett oprövat företag.

h Borken

Link to comment
Share on other sites

Jag köpte däck från dackonline.se förra sommaren och det funkade utmärkt. Det enda var att dom däck som jag först beställde inte fanns i lager och det var även lång leveranstid, men jag fick ett mail med förslag på andra däck och när jag hade bestämt mig och svarat på mailet vilka däck jag ville ha så kom dom ganska så snart. Så mina erfarenheter är mycket goda.

/Andreas

Link to comment
Share on other sites

Hej

Alla företag är inte "fuskers" men det finns säkert en å annan oärlig, vad jag ville veta var om dackonline är seriöst eller inte.

Jag tycker priserna verkar rätt så ok, det gäller bara hitta en shysst däckfirma eller mack som kan kränga på ringarna också.

H Borken

Link to comment
Share on other sites

ett par kofötter och massa vilja går det att på på däcke fälgen:) det tar lite tid men det går... :)

Hur mycket billigare blir det att köpa däck där? med frakt och allt inräkna?

Det är väl inte allt för populär att komma till däckfimar och bara kränga på däcken utan att dom har fått sälja dom kan jag tro:)

Link to comment
Share on other sites

Det märks att vissa däckfirmor är lite griniga (och dyra) om man inte har köpt däcken där, men min rekomendation är att hitta nån liten, typ källarfirma, dom brukar vara vilja ha alla pengar dom kan få (sen är dom oftast billigast oxå...).

/Andreas

Link to comment
Share on other sites

Jag köpte en uppsättning Bridgestone S-03 Pole Position 215/45-17 i höstas från Däckonline och tjänade ca 400:- per däck. Skall bara köra slut mina gamla först (första Saabträffen på Knutstorp i slutet av April) sedan skall de på ;)

Link to comment
Share on other sites

Är det inte bridgeston som brukar köra med "köp 4 betala för 3" till varje vår/sommar.

Däcktilverkare/däckfirmor brukar kunna ge ganska bra speciall rabbater vid speciella tillfällen. Typ vid däck omlägningstider :) får jag för mej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...