Jump to content

Infoga Bilder.


Antas

Recommended Posts

För mej som är analog (jurist!) har det varit ytterst svårt, för att inte säga omöjligt, att bifoga bilder.

Såvitt jag kan se och förstå så har man bara en viss volym (megabits eller vad det kallas) per forumdeltagare. Jag tog bort några gamla bilder och till min förvåning gick det helt plötsligt att bifoga bilder!Om man inte lyckas bifoga bilder så kan det vara idé att ta bort "gamla" bilder så får man "plats med nya. Det kan ju vara läge att informera alla om denna revolutionerande upptäckt till alla som har haft svårigheter att bifoga bilder. Jag vet inte om detta är något som alla utom jag pga bristande datorvana inte känner till.

Bästa digitala hälsningar från Luleå

Antas

Link to comment
Share on other sites

annars kan man tex lägga upp bilderna på Surl.se

när du laddat upp bilden där kan du klicka på länken som skapats. höger klicka egenskaper..klistra in länken som bild.. då kommer bilden upp i din tråd utan att stjäla plats..... som bild.. obs om din bild är stor kan du tex öppna den i PAINT om du har WINDOWS som operativ sys.. klicka ``bild´´ klicka ``ändra storlek´´..och förminska till tex 25 % sedan spara som ett nytt namn.. använd detta och ladda upp på nämda Surl..

krångligt nääää

e mer praktisk än datakunnig ...men lär mig..

fram för mer bilder..

:racesmile:

Edited by Michael Th
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...