stigge Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Antas & Son i NSD Kul att det skrivs om annat än klimathot och annat elände. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Kul också att forumdeltagarna får ett ansikte! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Kul!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 :notworthy: Alltid lika roligt med reportage! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 kul läsning :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Jo (sagt i korthuggen norrbottnisk ton). Under intervjun kände jag mej föranlåten att uppsöka "herrarnas rum". Jag antog att det då sades div "sanningar" som skulle komma fram i artikeln. Nåja, personligen tycker jag att den är ganska snäll ändå. Vad gäller bilen så är bilderna från i fjol. Numera står "rörhögen" på hjul med golv och ryggplåt och en hel del till på plats. Vi har flyttat motorn 10 cm bakåt (tidigare läge syns i artikeln) vilket gav plats för generatorn, växelspaken kom i bättre läge, tyngdpunkten blev flyttad bakåt. Mycket jobb var det,hoppas att det var värt det. Bästa hälsningar från ett regnigt Luleå med blixthalka i länets inre delar Antas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Det är nästan så man kan tro att man har varit hemma i vårt garage och skrivit. Jag känner igen en hel del av det här :D Jag tycker att bygga Locost är ett utmärkt sätt att umgås över generationsgränserna. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Kul. Jag tyckte det lät som att ni behöver bygga två bilar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Eller dubbelkommando och en skiljevägg mellan stolarna. Så kan ju en ta högerkurvurna och en dom andra! :biglaugh2: Skämt åsido, jag känner igen det där. Tack igen för bilderna förresten och försök att hålla sams nu. :image224: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts