pacman Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Vet inte om denna sida varit uppe här förut. jag har inte sett den i alla fall. :wub: Man blir nästan lite sugen på en F40.... :racesmile: http://hem.bredband.net/gotroho/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbirdseven Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Jag vet inte om sidan har varit uppe här tidigare, men jag har sett sidan tidigare, underbar bil!! Har varit sugen på nåt liknande i flera år, men man får väl drömma vidare :wub: och se till att bli färdig med sjuan först :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Imponerande bygge! Kul att det finns såna människor i Sverige! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Vilka lirare!!!! jag som trodde att dygnet bara hade 24 timmar :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts