Tommy Posted December 17, 2004 Author Share Posted December 17, 2004 Jag har just lärt mig göra Pdf filer :wohow: Så här lägger jag in ett smakprov av vad klubben kommer att sälja sedan Det är Fordonsdekor i olika storlekar och lite dekaler.. priserna kommer att ligga mellan ca: 30 och 75 kr. Jag är tackam för tipps och ideér när det gäller nya Dekaler etc... ös på med förslag bara Dekalark_prov.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 snyggt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Trevligt :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted December 27, 2004 Author Share Posted December 27, 2004 Ett liter prov på Stickers, ( ide... lånat från Rejsa.nu ) BorgsGarage.se Klicka på Sticker 1 eller 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 [fel av mig] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 28, 2004 Share Posted December 28, 2004 ser riktigt bra ut.. :) ser iof lite konstigt ut med olika font på logo och namntext, fast det ser iof kanske ännu konstigare ut om man har samma på båda ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted December 28, 2004 Share Posted December 28, 2004 Man var visst tvungen att starta IE, men annars funkar det ju bra. :) Det blir en del meck om man ska få browsern att ladda ner fonterna i loggan, för jag tror inte det är någon som alla har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 28, 2004 Share Posted December 28, 2004 Man var visst tvungen att starta IE, men annars funkar det ju bra. :) Mmm.. Mozilla Firefox tyckte inte vidare bra om det hela.. :icon_blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts