Tommy Posted December 17, 2004 Author Posted December 17, 2004 Jag har just lärt mig göra Pdf filer :wohow: Så här lägger jag in ett smakprov av vad klubben kommer att sälja sedan Det är Fordonsdekor i olika storlekar och lite dekaler.. priserna kommer att ligga mellan ca: 30 och 75 kr. Jag är tackam för tipps och ideér när det gäller nya Dekaler etc... ös på med förslag bara Dekalark_prov.pdfFetching info... Quote
Tommy Posted December 27, 2004 Author Posted December 27, 2004 Ett liter prov på Stickers, ( ide... lånat från Rejsa.nu ) BorgsGarage.se Klicka på Sticker 1 eller 2 Quote
Acke Posted December 28, 2004 Posted December 28, 2004 ser riktigt bra ut.. :) ser iof lite konstigt ut med olika font på logo och namntext, fast det ser iof kanske ännu konstigare ut om man har samma på båda ? Quote
gka Posted December 28, 2004 Posted December 28, 2004 Man var visst tvungen att starta IE, men annars funkar det ju bra. :) Det blir en del meck om man ska få browsern att ladda ner fonterna i loggan, för jag tror inte det är någon som alla har. Quote
Acke Posted December 28, 2004 Posted December 28, 2004 gka said: Man var visst tvungen att starta IE, men annars funkar det ju bra. :) Mmm.. Mozilla Firefox tyckte inte vidare bra om det hela.. :icon_blink: Quote
Recommended Posts