Drake Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Ny firma jag aldrig sett förut. http://www.wiberger.se/templates/_prislista.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kungälv Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Wiberger är bra att ha å göra med... På den firman jag jobbade på förut köpte vi mycket knoppar, rattar och andra småpryttlar från dem. Om det är bra priser det vet jag inte, men grejerna är av bra kvalitet (iaf de som vi köpte)... Jag har funderat på kullänkarna (avd 12) till rattstången men det är ett tag innan jag kommit så långt. Man kan få många av grejerna som CAD oxå... Kanon! Under Solidcomponents finns en hel del företag representerade med CAD-ritningar däribland Wiberger. Det finns nån internationell sida med som har en MASSA CAD-filer inom ett flertal marknader, dock har jag inte kvar länken. /Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Därifrån handlar jag (inköpare) regelbundet till jobbet. Bra utbud på saker och snabba leveranser... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Personen som gjort hemsidan får gärna göra fler, mycket bra upplagd :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 Ny för mej: http://www.bohlin-nilsson.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Deras säljare hade jag besök av idag.... kunde inte låta bli att investera i en 36volts Bosch slagborrmaskin.. 32094 på sidan 35 i deras blad... Mycket trevlig och smidig sak till bra pris detdär... De har mycket prisvärda saker i bra kvalité, samt bra priser på Panasonic's sortiment av handmaskiner typ borrar mm. för de som fastnat för deras sortiment.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts