Roger Gustafsson Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Hello! Har skaffat alla bärarmar till framvagn nu. Jag undrar om någon vet/kan rekommendera bussningar till dessa? Jag har kollat o det är bärarmar helt enligt bok. Kommer dock inte ihåg vilken diameter det är på hålen. Men de följer som sagt boken. Sitter har framför datorn o ska beställa men är inte hundra på vilka som e bäst. Tacksam för tips! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Hello! Har skaffat alla bärarmar till framvagn nu. Jag undrar om någon vet/kan rekommendera bussningar till dessa? Jag har kollat o det är bärarmar helt enligt bok. Kommer dock inte ihåg vilken diameter det är på hålen. Men de följer som sagt boken. Sitter har framför datorn o ska beställa men är inte hundra på vilka som e bäst. Tacksam för tips! Om det är helt enligt "boken" så skall det vara bussningar till Triumph Herald/Spitfire, dessa finns både som "vanliga" gummibussningar och som "Superflex". Förslag på leverantörer: Sverige: SidS, Bennets eller British Motor. England: Rimmer brothers eller Moss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts