Roger Gustafsson Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Hello! Har skaffat alla bärarmar till framvagn nu. Jag undrar om någon vet/kan rekommendera bussningar till dessa? Jag har kollat o det är bärarmar helt enligt bok. Kommer dock inte ihåg vilken diameter det är på hålen. Men de följer som sagt boken. Sitter har framför datorn o ska beställa men är inte hundra på vilka som e bäst. Tacksam för tips! Quote
Panzer Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Hello! Har skaffat alla bärarmar till framvagn nu. Jag undrar om någon vet/kan rekommendera bussningar till dessa? Jag har kollat o det är bärarmar helt enligt bok. Kommer dock inte ihåg vilken diameter det är på hålen. Men de följer som sagt boken. Sitter har framför datorn o ska beställa men är inte hundra på vilka som e bäst. Tacksam för tips! Om det är helt enligt "boken" så skall det vara bussningar till Triumph Herald/Spitfire, dessa finns både som "vanliga" gummibussningar och som "Superflex". Förslag på leverantörer: Sverige: SidS, Bennets eller British Motor. England: Rimmer brothers eller Moss. Quote
Recommended Posts