Thomas Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 finns det någon bra genväg att gå angående höjd på ratten? t.ex. övre del i höjd med axlar eller liknande? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 kanske .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 ur vilken bok??? :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Kanske kan man få en bättre läsbar bild? Intressant ämne! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Jag skall skanna in en bättre bild ikväll och även ge Michael Th namnet på boken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 7, 2006 Author Share Posted September 7, 2006 jag har nu satt min på plats och var faktiskt nära den i boken, lite lägre 1-2cm kändes bra för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 bra boktipps är alltid bra... tror mig iofs känna igen bilden men vet inte ur vilken bok.. :banghead: :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 så ja ... :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 tackar... så ja. :lol: ett eget exemplar beställt på adlibris.se 288kr.. :D 2-5 arbetsdagar sedan kommer det :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts