conco Posted August 25, 2006 Posted August 25, 2006 Forum hackat av turkar när jag kom hem från jobbet. Igång när jag gick in vid lunch! Mycche bra jobbat Jonte/någon mer Conco Quote
Fredrik i Trollhättan Posted August 25, 2006 Posted August 25, 2006 Vad vinner turkarna på att hacka forumet? Quote
Rikard Larsson Posted August 25, 2006 Posted August 25, 2006 Hackat? Jag tycket jag kollar stup i kvarten men jag har inte märk nått??? :image018: Quote
Tommy Posted August 25, 2006 Posted August 25, 2006 Hackat? Jag tycket jag kollar stup i kvarten men jag har inte märk nått??? :image018: Vår Webmaster "Jonte" var snabb med att återställa filerna... nu jobbar han med lite säkerhetslösningar :) Så det är därför vår hemsida ligger nere just nu! Det gällar alltså ej vårt Forum... som tur är! Jag fick min privata hemsida Hackad av turkar 4 ggr på några dagar... inte kul. Till slut gav jag "FN" i hemsidan och har bara nu ett bildgalleri... :( Quote
Rikard Larsson Posted August 25, 2006 Posted August 25, 2006 Är "turkar" ett gemensamt namn på idiotjävlar som hackar eller är det verkligen idiotjävlar från turkiet? Quote
Recommended Posts