Mrsvetsare Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 Här har ni ett proffs som lär ut tigsvetsning åt folk lite dyr video ,men men vill man ev lära sig ifrån en som vet hur man skall svetsa så kostar det lite http://www.weldpro.us/index.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 Innan man beställer filmsnuttar på video från USA bör man kolla så man kan hantera formatet i en apparat här hemma. Inte för att jag nu vet så speciellt mycket i ämnet mer än att systemen skiljer sig åt. Inte är det väl samma DVD region heller... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrsvetsare Posted August 6, 2006 Author Share Posted August 6, 2006 dom flesta DVD spelar brukar var regionsfria och även klara asien-latinamerca regioner på min står det region 2 på och jag kunde ej se på asien-usa filmer, då tog jag bara och ladda region 1+ 3 på nätet och sen fungerade det bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 Innan man beställer filmsnuttar på video från USA bör man kolla så man kan hantera formatet i en apparat här hemma. Inte för att jag nu vet så speciellt mycket i ämnet mer än att systemen skiljer sig åt. Inte är det väl samma DVD region heller... vad gäller filmer från usa kan du få strul om du har en gammal tv som inte klarar deras standard; NTSC som kan ge svartvit bild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrsvetsare Posted August 7, 2006 Author Share Posted August 7, 2006 Hehehe alltid e det nåt som inte funkar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 (edited) Nån som vet var man kan hitta liknande filmer om svarvning och fräsning? http://thepiratebay.org/torrent/3647745/Co...asics_(imburne) Edited November 26, 2008 by Drake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted November 27, 2008 Share Posted November 27, 2008 kollade just på filmen drake länkar till, riktigt bra instruktioner och pedagogiskt, och han visar även olika fel och hur man åtgärdar dom, specialen i slutet när han svetsar ihop alu-folie var ett coolt trick! Rekommenderas varmt!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts