Jump to content

Vem e Daniel i Hägersten?


apex

Recommended Posts

MK Sportscars skickar ett kit dit....och en stol är ilagd som ska till mig. De skulle skicka den andra till Fredrik i Trollhättan... :D

Blir att åka på långresa... :biglaugh2:

Är det nåra som hänger här?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daniel i Hägersten är i alla fall inte registrerad i klubben, men det blev äver 450 träffar på Daniel i Hägersten så det blir ett tufft jobb att hitta honom om han inte hör av sig här på forumet.

Eddy kassör´n

Link to comment
Share on other sites

Tja de är Roliga Grabbarna från MK.. Bara grejorna kommer till Sverige så tycker de att allt är ok ! :biglaugh2:

Det är varken 1:a eller sista gången det händer!

Hur har ni fått era sista MK kit levererade... Embalage.... Skadat eller rent av att det fattas detaljer vid leverans?

Link to comment
Share on other sites

Hur har ni fått era sista MK kit levererade... Embalage.... Skadat eller rent av att det fattas detaljer vid leverans?

Det var några små märken på en av Mickes stolar då plasten inte täckt hela vägen upp men bortsett från det så var allt helt.

Jag tror inte det fattas något. Inte vad jag har märkt hittills när jag suttit och plockat med grejorna.

Det enda som är lite skumt är att jag misstänker att bromspedalen inte är helt riktigt ihopsvetsad. Den ser lite bakvänd ut i fästet men det vet jag inte innan jag sett en annan MK-pedal eller försökt para ihop den med en bromscylinder...

Embalaget var ok. Alla grejor låg i ramen styckförpackade och sen var hela klabbet insurrat i plastfolie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...