apex Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 MK Sportscars skickar ett kit dit....och en stol är ilagd som ska till mig. De skulle skicka den andra till Fredrik i Trollhättan... :D Blir att åka på långresa... :biglaugh2: Är det nåra som hänger här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted July 30, 2006 Author Share Posted July 30, 2006 Ja, just Fredrik i Trollhättan heter ju så t o m här!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Jepp. Jag hänger här och tar vara på din stol åt dig. Avslöjade gossarna på MK när de tänkte skicka mitt kit? Tänkte jag skulle ringa nästa vecka... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted July 30, 2006 Author Share Posted July 30, 2006 Ja, ungefär iaf :D "we shall be sending you your other seat to Fredrik hopefully next week in trollhatton .regards ken" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Åter till ursprungsfrågan. Vem är Daniel i Hägersten? Har han dator? Han har tydligen ett MK kit att skruva på.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Daniel i Hägersten är i alla fall inte registrerad i klubben, men det blev äver 450 träffar på Daniel i Hägersten så det blir ett tufft jobb att hitta honom om han inte hör av sig här på forumet. Eddy kassör´n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted August 11, 2006 Author Share Posted August 11, 2006 Ingen fara, jag har redan hämtat den stolen. Den syns i min Färdiga Bilar-tråd. Väldigt trevlig stol, och jag tror Daniel gillade den oxå. Passade med ca 50 mm glipa i hans chassi!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Jojo, men det kunde ju vara kul om han också hängde här då vi ju i stort verkar "parallellbygga" våra bilar... Det finns fanimej ett tävlingsmoment i allt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted August 11, 2006 Author Share Posted August 11, 2006 Hänga är väl att ta i...men DLT heter han och har skrivit typ 5 poster (jag har redan blivit old-timer :biglaugh2: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 Tja de är Roliga Grabbarna från MK.. Bara grejorna kommer till Sverige så tycker de att allt är ok ! :biglaugh2: Det är varken 1:a eller sista gången det händer! Hur har ni fått era sista MK kit levererade... Embalage.... Skadat eller rent av att det fattas detaljer vid leverans? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 Ja vi kanske inte ska klaga Tommy, vi fick ju ett helt kit extra en gång. :biglaugh2: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonteN Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 mm, tur att det hittade hem till mig sen iaf... :D /Jhonatan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted August 12, 2006 Author Share Posted August 12, 2006 Tur de inte körde min stol till Luleå iaf.... :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 Vi borde kanske skicka en karta över sverige till dom med lite exempel på hur stora avstånden är här :D Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Hur har ni fått era sista MK kit levererade... Embalage.... Skadat eller rent av att det fattas detaljer vid leverans? Det var några små märken på en av Mickes stolar då plasten inte täckt hela vägen upp men bortsett från det så var allt helt. Jag tror inte det fattas något. Inte vad jag har märkt hittills när jag suttit och plockat med grejorna. Det enda som är lite skumt är att jag misstänker att bromspedalen inte är helt riktigt ihopsvetsad. Den ser lite bakvänd ut i fästet men det vet jag inte innan jag sett en annan MK-pedal eller försökt para ihop den med en bromscylinder... Embalaget var ok. Alla grejor låg i ramen styckförpackade och sen var hela klabbet insurrat i plastfolie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonteN Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Mitt var också inplastat vill jag minnas. Enda skadan var ett böjt fästöra till en av bärarmarna. Det var lätt att fixa själv så jag gjorde ingen stor affär av det. / Jhonatan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts