Jump to content

wheelsnwings


Michael

Recommended Posts

Avråder du från att ta med 7 an och ställa ut den. Jag har inte varit där och jag håller med fulla raggare får man nog av förbanat snabbt.

Lev väl

Michael W

Link to comment
Share on other sites

Ta med sjuan du, jag tror du blir placerad lång från jänkebilarna.

Det är många fina bilar att kolla på, förra året var där en lotus sjua och en locost.

Det brukar bara vara en handfull som är packade på dagen, kvällen däremot är en annan historia :) Jag brukar pysa efter att kollat in bilarna och swapmeetet....

/ Janne

Link to comment
Share on other sites

***********OFF TOPIC*************

men där är väl garanterat fritt från hip-hoppppppppare !!! :515:

Troligtvis heralue! men dyker det upp nån med en öl i handen och nynnar på

någon Bruce "sprängsten" låt så blåser dom nog av hela evenemanget

och gör om det nästa år till ett barnkalas på Mc Donalds. :515:

Link to comment
Share on other sites

e fortfarande förkyld + att frugan jobbar imörra så ja måste vara "barnvakt" på samma gång som ja e sjukling.. :( ( tyck synd om mig e ni snälla.... )

Link to comment
Share on other sites

jo, hade jag bara varit frisk hade det varit superroligt då våran lilla "terorist" är sötast å roigaste knodden ja någonsinn sett... :)

men när man e förkyld, har ont i alla leder, gör ont när man sväljer, febersvettningar m.m så e de inget roligt att jaga efter en gla liten 14månaders bäbis.... hur söt hon än e... :(

ta många bilder därnere så man vet va man missa.. :)

Link to comment
Share on other sites

Missa det gjorde du inte om du inte gillar stålbalk och stora rosa plåtschok. :o Några fulla hiphopare såg jag inte till men dom röker väl mäst på.

Ragarna hade inte blivit fulla ännu när jag åkte.

En del flyg var rätt kul men det var mer USA inspirerat än jag trodde. Och jag trode det skulle vara 90% rosa plåt men det var 99,99% Som en påföljd av detta tog jag mindre än 5 bilder.

Träfade dock Borken och fick en trevlig pratstund.

Lev väl

Michael W

Link to comment
Share on other sites

Mmm. Har aldrig missat ett Wheels.n.Wings ännu, men det urartar mer och mer till att vara 99.99% Amerikanskt som Sjövik beskriver det. Tror ändå att jag av tradition åker dit i morron lördag. Som sagt, flyget brukar ha vissa kvalitéer + att man brukar träffa en och annan entusiast med sjua, morgan eller annat värdefullt.

Jarl.

Link to comment
Share on other sites

Mycke jänkeplåt blir det!

Fast man kan ju stå ut med snyggt byggda roddar och mustanger. Å andra sidan var det inte speciellt mycket av den varan. Det lutar mer å mer åt ölskepp.

Men som sagt en trevlig pratstund med likasinnade är ju inte fel(tack Michael).

Jag såg dessutom en gul westfield på väg in när jag lämnade:)

/ Janne

Link to comment
Share on other sites

Jag var där idag med min sjua, och jag ställde ut oxå. Man sparade en tjuga på parkering och en hundring för passageraren då man bara betalade en hundring per bil, och man slapp gå så långt. :P

Var en dryg dansk som gormade då jag ställde upp bredvid hans mustang :doh: . LKJFLKDsgfklggklad sa han( på svenska, vill inte ha någon kitcarbil brevis hans bil) Han var väl rädd för konkurrans.

wheels%20011.jpg-for-web-LARGE.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja du Skoterjocke, det där med att blanda amerikanskt och europeiskt går ju inte alltid ihop. Borde inte arrangörerna försöka dela upp utställarparkeringarna i en europeisk och en amerikansk avdelning. Vore väl bra både för publik och oförskämda danskar.

Jarl

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...