Jump to content

Power Meet i Västerås 6-8/7


Kjelle

Recommended Posts

Idag börjar Power Meet i Västerås och håller på fredag och lördag.

Jag tänkte åka dit på lördag eftermiddag/kväll. Efter 18 brukar det vara full rulle ute på Hälla (Ikea).

Rätt mycke roddar och annat udda

Tänkte stanna till på parkeringen utanför Ikea vid sex/sju-tiden. Kul om fler dök upp.

Väl mött i Västerås!

Kjelle

Link to comment
Share on other sites

Hej hopp

Jag var ute igår och cruisade lite lugnt bland alla stora amerikanare, som ett litet svart får bland vargarna :D

På lördag åker jag ut på fältet under dagen för att sedan cruisa lite på kvällen.

Om någon mer kommer med sjua så hör av er

Idag fredag åker jag däremot till Stockholm för att gå på konsert.... Depeche Mode på Stadion :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

Hej hopp

Jag var ute igår och cruisade lite lugnt bland alla stora amerikanare, som ett litet svart får bland vargarna :D

På lördag åker jag ut på fältet under dagen för att sedan cruisa lite på kvällen.

Om någon mer kommer med sjua så hör av er

Idag fredag åker jag däremot till Stockholm för att gå på konsert.... Depeche Mode på Stadion :notworthy:

Vad händer på fältet??

Link to comment
Share on other sites

Jag och Anders kommer att ta våra 7:or dit.

Jag ringer Jonte under dagen.

Kjelle:

du kan ringa mig på 0703 242447 så kan vi planera in nånting

Link to comment
Share on other sites

Jag får allt åka Volvo, men jag ska hålla ögonen (och kameran) öppna efter sjuor.

Blir väl ett oherrans köande innan vi är framme på parkeringen. Tur man har luftkonditionering.

Link to comment
Share on other sites

Det var en trevlig bil på motorvägsavfarten vid 17-tiden tror jag det var eller Jonte!? Kan ju inte vad alla mot heter i Västerås! Snygg lädermössa!

Mvh Mange

Link to comment
Share on other sites

Det borde varit jag, om det var en svart 7:a. Men det kan även varit Conco som luftade sin svarta Westfield. Vi köpte nämligen båda två skinnluvor ute på Power Meet igår :D

Anders och Micael kom från stockholm under dagen och fick uppleva hög luftfuktighet. Kjell och Yvonne tog en tur från Eskilstuna.

Förhoppningsvis kan vi även träffas nästa år och med fler sjuor.

Här kommer några bilder från gårdagen. Det finns fler i galleriet.

parkeringen på Hälla

powermeet_060708_18.jpg

Anton, Anders, Jonte, Micael och Kjell. Yvonne bakom kameran.

powermeet_060708_01c.jpg

På väg in mot cruisingen

powermeet033.jpg

4 sjuor blev vi iaf

powermeet_060708_21.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det var mycket trevligt i på power meetet i går. Jag tror att vi finns på 1000 bilder från crusingen.. det blixtrade hela tiden.

Som sagt jag och Anders fick uppleva hur det är att köra seven i hög luftfuktighet, för det regnade inte. Det hade vi kommit överens om, det vara bara lite fuktigare än en torr dag.

Som tur var kunde vi torka upp hemma hos Jonte, vilket vi är evigt tacksamma för.

På vägen hem mötte vi en älg, vi hann båda bromsa innan det var för sent. Men jag fick iallafall en förhjöd puls. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det var mycket trevligt i på power meetet i går. Jag tror att vi finns på 1000 bilder från crusingen.. det blixtrade hela tiden.

Som sagt jag och Anders fick uppleva hur det är att köra seven i hög luftfuktighet, för det regnade inte. Det hade vi kommit överens om, det vara bara lite fuktigare än en torr dag.

Som tur var kunde vi torka upp hemma hos Jonte, vilket vi är evigt tacksamma för.

På vägen hem mötte vi en älg, vi hann båda bromsa innan det var för sent. Men jag fick iallafall en förhjöd puls. :blink:

Man får tacka för en trevlig kväll, och ett jättetack för en värmande fika hos Jonte med familj,det kom ju en liten regnskur från Vallentuna/Märsta så man blev ju en aning fuktig.

På vägen hem gick det så pass fort att jag tror Micke var hemma i Vallentuna innan Jonte hade fått in sin bil i garaget i Västerås.

En kanonkväll :D

Anders Märsta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...