Thomas Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 hej jag undrar hur man mäter skärmarnas bredd. de skall täcka hjulet! inkluderar det däcksidorna eller håller det sig till slitbanan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted June 30, 2006 Author Share Posted June 30, 2006 Konstigt är det ingen som har några informationer att ge????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Lite osäker på vad du menar...men Är du ute efter vad som räknas som lagligt, alltså så att inte däcken sticker ut utanför skärmarna? Isåfall säger jag med 87% säkerhet att hela däcket ska vara innaför och inte bara slitbanan imho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 1, 2006 Author Share Posted July 1, 2006 Tack Jonte det var ett sånt svar jag var ute efter. nu gör jag så. annars så kunde det varit snyggare ifall det räckt merd slitbanan. men det är säkert så som du säger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts