Jump to content

webblänkarna


Jonte

Recommended Posts

Jag hade inte så mycket att göra på lunchen, så jag skulle surfa genom de privata sidorna som finns till vänster. Upptäckte då att vissa hade försvunnit ut i cyberrymdens oändlighet.

AKA V11 Home Page

Alex's Locost build page

Another Locost Site

Bruce Borrows Locost

Dannys Locost

Sen så skulle det sitta bra om min oxå låg där :rolleyes:

www.westeras.com

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Jag hade inte så mycket att göra på lunchen, så jag skulle surfa genom de privata sidorna som finns till vänster. Upptäckte då att vissa hade försvunnit ut i cyberrymdens oändlighet.

AKA V11 Home Page

Alex's Locost build page

Another Locost Site

Bruce Borrows Locost

Dannys Locost

Sen så skulle det sitta bra om min oxå låg där  :rolleyes:

www.westeras.com

Ja din sida passar på 1:a sidan :thumbup: ...Och det kanske fínns fler sidor på byggen av medlemmar som passar in där?

En liten undersökning på vilka som har eller kommer att skaffa en bygg eller presentationssida av sitt bygge kanske vore på plats?

Link to comment
Share on other sites

Jag hade inte så mycket att göra på lunchen, så jag skulle surfa genom de privata sidorna som finns till vänster. Upptäckte då att vissa hade försvunnit ut i cyberrymdens oändlighet.

AKA V11 Home Page

Alex's Locost build page

Another Locost Site

Bruce Borrows Locost

Dannys Locost

Sen så skulle det sitta bra om min oxå låg där  :rolleyes:

www.westeras.com

Ja din sida passar på 1:a sidan :thumbup: ...Och det kanske fínns fler sidor på byggen av medlemmar som passar in där?

En liten undersökning på vilka som har eller kommer att skaffa en bygg eller presentationssida av sitt bygge kanske vore på plats?

jag holler med. det var tack vare jontes hemsida som jag hittade forunet :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

jo, min är ju snart klar, eller den är klar, men inte tillräckligt fin för att finnas med till vänster (iaf enligt mig), och sen så ska jag skaffa egen domän... men här är en länk så folk kan kolla lite vad som komma skall:

EXD7

:wohow:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Min är väll nästan klar nu skulle jag tro... lite finslipningar och ett eget domännamn som skall till så är det klart för uppladdning ;)

Men jag tycker lite att medlemmarnas sidor skulle stå under en egen kategori, istället för under "Privata sidor" så har man en "Medlemmarnas sidor" Blir ju lite lättare att hitta då. Eller åtminstonde sortera ut svenska sidor från de utländska. Jag tycker i alla fall att det är intressantare med byggen i Sverige, då man kanske har fler likheter i valet av donator, som tex Volvo och Saab.

Det är ungefär vad jag tycker :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...