JonteN Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Var i Kalmar en sväng i helgen och skulle köpa ny svets då jag fick möjlighet att kika in i ett trevligt garage. Förutom ett mkt välbyggt cobra-bygge så verkade det som om killen även tillverkade sevenchassin och karosser. Vet iof inget om priser och sånt men kan ju vara intressant att kolla upp för dom som vill börja bygga. Här är en länk( verkar iof inte vara särskillt uppdaterad): Fasterseven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Det hörs inte så mycket om Morgan längre........ Och inte hör han av sej längre via tel. eller något. Han håller sej i sin källare och när Bilsport gjorde reportage från Kalmar för lite sedan så skickade han en kompis med bilen till fotograferingen av sin sjua... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 jo, de va faktiskt via den hemsidan som jag hittade Budda... som ni kanske förstår så är hemsidan lite missvisande då budda ( den nedersta sjuan ) inte längre är till salu... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Jo, någonting verkar ha hänt. På hemsidan kan man läsa "...sidan är helt ny (maj 02) och kommer att uppdateras med mera godis omgående!" och "last update: Monday, May 20, 2002 12:11" Synd, det såg lovande ut på bilderna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Jag vet bara att när regnöversvämningen var härom året så blev Morgans verkstad som ligger under gatuplan vattenfylld, där stod bl.a. en Jaguar E-type. och troligen hans seven också och lite annat t.ex. Volvon med SAAB turbomotor och mycket av hans ideer och prototyper m.m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Jag var där och såg det med egna ögon och det var en total katastrof.... det skapade otroligt mycket jobb... Massvis med grejor förstört. Riktigt trist :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts