Acke Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Hittade denna hemsida med en massa krockade sjuor... :o :( http://find-ich-scheisse.de/plastikbomber/ Ps. vorde det inte bra att ha en separat del för "Bilder och Filmer" ??? Ds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJUAN Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Alldeles skrynkliga ju. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Inga roliga bilder..... det får en ju att tänka på vad som kan hända i trafiken...*isch*... Men man får väl ha samma tänkande när man kör bilen, som när man kör hoj: Alla andra trafikanter är idioter som inte ser dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wackt Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 En kompis höll på att bli överbackad i sin sjua när han var ute och provkörde.. en sjua utan båge syns inte så bra i backspegeln ! Han funderar på att sätta på en cykelflagga ! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 3, 2004 Author Share Posted February 3, 2004 jag blev påbackad.... :( att man inte har ruta hjälper inte direkt... :ph34r: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest plastikbomber@find-ich-scheisse. Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 i can't understand you ;-((( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Jag gillar killens RAM-AIR intag i huven. Eftersom jag kryssar runt i en Pontiac -71 om sommaren är man ju van vid att ha ett scoop i huven framför för att hjälpa till att stoppa luft i V8'an ........ mitt är dock lite annorlunda i utförandet :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Jag gillar killens RAM-AIR intag i huven.Eftersom jag kryssar runt i en Pontiac -71 om sommaren är man ju van vid att ha ett scoop i huven framför för att hjälpa till att stoppa luft i V8'an ........ mitt är dock lite annorlunda i utförandet :D Ram_air intaget är ju lysande !! kom direkt att tänka på alla möjliga passande plåt och plast byttor som kan passa :D :D 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Demon tweeks har fin-fina luft intag att sätta på noskonen fram på en seven.... Katten vet om det inte är kolfibergrejor t.o.m. vore bättre än en yoggi burk iallafall - förmodligen dyrare åtminstone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 En kompis höll på att bli överbackad i sin sjua när han var ute och provkörde.. en sjua utan båge syns inte så bra i backspegeln ! Han funderar på att sätta på en cykelflagga ! :D Seriöst, det med cykelflagga tror jag inte är så dumt. Jag mailar lite med en kille i USA som bygger på RX7-donator. Jag tyckte han hade en gräslig färg på motorn och skojade lite att så ska du väl inte ha den? Jo, sade han, plastdetaljerna ska också få den färgen för här är det så mycket stora SUV:ar och liknande att man verkligen vill synas! "Want to be seen green" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Ser ut som om motorn var med i Tjernobyl ......... Udda iallafall , jag tycker om de som sticker ut lite.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plyshe Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Kul kille verkar det som. Vad exakt har han för storlek på motorn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts