SteQve Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Noble M15 verkar ha den perfekta motorn för mig...någon som vet vem det är som tillverkat den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falcor Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Noble använder väl Ford V6:or med egen turbomatning ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteQve Posted June 2, 2006 Author Share Posted June 2, 2006 Jepp, en 3,0L Frågan blir nu vart jag kan få tag i en sådan motor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otto zx-7r Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 är det inte en modeo st220 motor med annan vev/kolvar/stakar/kammar osv osv osv med det är klart v6 220hk utan turbo lär bli rätt ballt o med turbo ännu tuffare om man hört noblen så fattar man ju varför du vill ha en sånn motor men jag tror "vet inte 100%" att det är en mondeo st motor antingen st200 eller st220 mins inte riktigt vilken som är 3.0l men nån av dom är väll det tuffare insugs ljud hittar man typ inte kolla top-gear "LUKE BRING ME MY NOBLE" mvh fredde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts