Jump to content

Hej! Jag har hittat tillbaka!


Gripenland

Recommended Posts

Efter ett års frånvaro har jag hittat tillbaks till Locost forumet. För att inte sabba Benkt Norells tråd om Tanklock där jag skrev min första post på länge, så startar jag en ny tråd.

Jag vill bara säga tack till Acke, Micael "Moose" Åman och Michael "SJÖVIK i Småland" Wänström för ert varma välkomnande :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

om det är allt som behövs

välkommen tillbaka GRIPENLAND !!!!

och nu berätta, och gärna lite bilder på vad som hänt sedan sisst..

:racesmile:

Edited by Michael Th
Link to comment
Share on other sites

om det är allt som behövs

välkommen tillbaka GRIPENLAND !!!!

och nu berätta, och gärna lite bilder på vad som hänt sedan sisst..

:racesmile:

Tackar, Michael Th :notworthy:

Jag kan snabbt sammanfatta vad som hänt sen sist: Absolut ingenting. Jag har inte rört en skruv.

Nu är jag på G med att göra färdigt min kardan adapter så att jag kan göra första SFRO.

Link to comment
Share on other sites

Ja, nu när du har en egen tråd så får ja la passa på å säga välkommen här oxså.. :welcome:

Ja får la kolla förbi någon da å spana lite.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, nu när du har en egen tråd så får ja la passa på å säga välkommen här oxså.. :welcome:

Ja får la kolla förbi någon da å spana lite.. :)

Du är alltiv välkommen Acke! Ta med dig lillan (lillen?).

Hur går det med ditt motorbyte?

Link to comment
Share on other sites

jo, en lillan blev det.. :)

Va gäller budda så står han nere hos en polare som skall hjälpa mig me grenrör å elsystem.. Kompisen är sjukskriven så har han lite mer tid än vad en annan har... :P

vi skall ju sälja kåken så de e målning, städning, packning å "homestyling" som gäller för hela slanten just nu....

Sedan har vi köpt en 5-rummare här i askim ( http://trampebil.se/slask/bilder/5a/ ) så när detta e klart så har man nästa ställa att måla å dona me...

Ont om fritid e de gott om... :wacko: men så e de ju för alla.. :)

Ja slår en signal någon dag å kollar hur du har de me tid.. :) skoj att du e "tillbaka" oavsett.. :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Det är kul att du är tillbaka. Jag har saknat dina säkerhetsinlägg.

Faktum är att jag satt i går och läste ett antal inlägg både här och på rejsa där du var inblandad.

Jag funderade på viken hjälm jag skulle köpa.

Nu blir det nog en Peltor G10, helt pga dina kloka synpunkter.

Link to comment
Share on other sites

Det är kul att du är tillbaka. Jag har saknat dina säkerhetsinlägg.

Faktum är att jag satt i går och läste ett antal inlägg både här och på rejsa där du var inblandad.

Jag funderade på viken hjälm jag skulle köpa.

Nu blir det nog en Peltor G10, helt pga dina kloka synpunkter.

Tack! Kul att man kan vara till någon nytta i alla fall.

Leffe! Den dog i vintras....

Link to comment
Share on other sites

:welcome:

Var har du varit sedan Elmia 05 Gripenland?

Har du haft en formsvacka eller ?

Japp. Jag blev tvugen att sticka emellan med en VW pickup -74. Nu är jag ganska less på den istället och suget efter sjuan har kommit tillbaka :D

Link to comment
Share on other sites

Välkommen tillbaka Mattias.

Har verkligen funderat vart du varit och vad som händer/inte händer i garaget.

Dessutom missade du Stoneleigh i år med tillhörande besök på National Heritage Museum alldeles vid Aston Martin fabriken :D

Link to comment
Share on other sites

Välkommen tillbaka Mattias.

Har verkligen funderat vart du varit och vad som händer/inte händer i garaget.

Dessutom missade du Stoneleigh i år med tillhörande besök på National Heritage Museum alldeles vid Aston Martin fabriken :D

Tack Jonte :notworthy:

Ja, det var synd att jag missade Stoneleigh. Men jag var faktist där i helgen. Alla roliga bilar var borta dock :( . Så jag fick gå på ett bröllop istället :D

Hur var det på National Heritage Museum? Dom byter ju ut bilarna där titt som tätt så kvalitén kan ju vara lite varierande.

Link to comment
Share on other sites

Får också fylla på med ett varmt välkommen tillbaka. :D

Skönt att andra också bygger långsamt - nu har jag iofs fortsatt bygga om än i väldigt långsamt tempo, men situationen ser klart annorlunda ut även för min del med ett hus att sköta om och en fyramånaders dotter som behöver kärlek och omvårdnad. :wub:

Bara att kavla upp ärmarna och ta nya tag med bygget! Du har väl förresten inte missat Arrows A19 -99 F1 replika-bygget på Rejsa... Finns andra som har intresse att bygga med F1-teknik ;)

Link to comment
Share on other sites

Får också fylla på med ett varmt välkommen tillbaka. :D

Skönt att andra också bygger långsamt - nu har jag iofs fortsatt bygga om än i väldigt långsamt tempo, men situationen ser klart annorlunda ut även för min del med ett hus att sköta om och en fyramånaders dotter som behöver kärlek och omvårdnad. :wub:

Bara att kavla upp ärmarna och ta nya tag med bygget! Du har väl förresten inte missat Arrows A19 -99 F1 replika-bygget på Rejsa... Finns andra som har intresse att bygga med F1-teknik ;)

Tack Friberg :notworthy:

Närå, Arrowsbygget har jag spanat in. Mycket imponerande :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...