Jonas Nordvall Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Är det någon som har planer på att åka dit ? Måste man annmäla sig, eller är det bara att dyka upp ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Jag åker dit men vi får se om det blir med 7an eller 944an. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trackerswe Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 (edited) Är det någon som har planer på att åka dit ?Måste man annmäla sig, eller är det bara att dyka upp ? Det är ingen föranmälan,bara att dyka upp men kom i tid....så går det smidigt för alla. Fredde Träff ansvarig bmwcs nord Edited May 13, 2006 by Trackerswe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Ursäkta att jag frågar men vad är det i åmsele och när ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Ursäkta att jag frågar men vad är det i åmsele och när ? http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=3138 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Är det någon som har planer på att åka dit ?Måste man annmäla sig, eller är det bara att dyka upp ? Hej vist är du som har min gammla bil i så fall vore det kul om du skulle komma så man kan få en åktur jag körde ju endast sista motor på snö. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Nordvall Posted May 16, 2006 Author Share Posted May 16, 2006 Hej vist är du som har min gammla bil i så fall vore det kul om du skulle komma så man kan få en åktur jag körde ju endast sista motor på snö. Det stämmer Anton, är super nöjd med bilen. Har mest troligt inte möjlighet att komma på Lördag, men vi ses nog på mittbannan i sommar. Du ska få en åktur om du vågar (har aldrik kört bana tidigare) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Det stämmer Anton, är super nöjd med bilen. Har mest troligt inte möjlighet att komma på Lördag, men vi ses nog på mittbannan i sommar. Du ska få en åktur om du vågar (har aldrik kört bana tidigare) Om du inte har kört tidigare så är mittbanan perfekt för där finns det väldigt bra instruktörer till hjälp,du fårväll prov åka min nuvarande bil så får vi se vem som blir räddast :D Jag åker nog till åmsele om det inte rengnar men det ser mörkt ut om man kollar på smhi.se ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Nordvall Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 Om du inte har kört tidigare så är mittbanan perfekt för där finns det väldigt bra instruktörer till hjälp,du fårväll prov åka min nuvarande bil så får vi se vem som blir räddast :D Jag åker nog till åmsele om det inte rengnar men det ser mörkt ut om man kollar på smhi.se ;) Jag tar mig gärna en åktur med dig, du börjar väl bli rutinerad banåkare. När är första bankörningen på mittbanan planerad för dig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=3688Hej jag är rättså kass chaufför men det kul endå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts