Alverby Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Håller som bäst på att foga samman ramen men har stött på ett litet problem !! Jag bygger en bokram, med kadritningen nerladdat från något ställe på nätet (länken finns någonstans på forumet). Men Jag har funnit att "balkarna" N1 och N2 är 5 mm för korta. :biglaugh2: Är det någon annan som har gjort denna erfarenheten ????? (N1 och N2 är dom som horisontella "balkarna" som sitter i sidorna på sittbrunnen, ansluter mot en sned "balk" bakåt och en annan rak framåt.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alverby Posted March 13, 2006 Author Share Posted March 13, 2006 Nu har jag felsökt lite granna !!! Och det var flera småfel, 2 stycken som gav ett stort fel. N1 och N2 hadde jag kapat ca 3 mm för korta :mad: . Detta till sammans med att K1 och K2 är lite svängda gjorde att det såg ut som om N1 och N2 var aldeles för korta. Håller på att åtgärda felet ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 å va e BILDERNA ???? ;) :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alverby Posted March 14, 2006 Author Share Posted March 14, 2006 Här är bilden !!!! Det blev bara en bra !! :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Härligt !!! ser ut att bli provtur till sommaren ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts