Jump to content

Kanske fått tag på en verkstadslokal


patjo

Recommended Posts

Hej igen! Har varit inaktiv ett tag.

Plötsligt och från lite oväntat håll dök det upp en möjlig och väldigt attraktiv verkstadslokal jag skulle kunna hyra in mig på. En massa projekt som tidigare blivit förträngda till glömska börjar göra sig påminda igen. Tyvärr skulle det mer eller mindre sätta punkt för mina hittills rätt tafatta försök att skaffa mig en ordentlig utbildning så valet står lite imellan att gå tillbaka till ett tråkigt jobb (tjänstledig nu) och ha möjlighet att göra nåt kul på fritiden eller att fortsätta plugga (för ett bättre jobb senare) på obestämd tid och inte ha ekonomi för någon som helst fritidsysselsättning under tiden. Mmm, dilemma...

Forts. följer förhoppningsvis...

Link to comment
Share on other sites

Hmmm! man vet bara vad man har idag, vad man tror sig få i framtiden är inte alltid så säkert, jag skulle helre ha kul nu istället för att chansa på att ha kul sen. :prop:

Link to comment
Share on other sites

Det är ingen sport att välja det enkla...

Satsa på utbildning...

H Janne

Jo du, det är sant. Från mitt perspektiv är det dock så att det tagit mig fem år att klara av 1/3 av vad som borde tagit mig 4,5 år. Det börjar närma sig ett läge där allt känns likgiltigt och under tiden blir ingenting gjort.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...