Acke Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Jag trode faktiskt inte vi skulle kunna rå på "reserbalterna" då de spelat så fruktansvärt bra tidigare, men gissa om jag hade fel... :D :D :D Så härligt att se att de "gamla" gubbarna kunde få vinna sitt efterlängtade GULD !!! :notworthy: Quote
Borken Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Jag trode faktiskt inte vi skulle kunna rå på "reserbalterna" då de spelat så fruktansvärt bra tidigare, men gissa om jag hade fel... :D :D :DSå härligt att se att de "gamla" gubbarna kunde få vinna sitt efterlängtade GULD !!! :notworthy: Hmm, pass opp vem du kallar "reservbalt" :515: Gratulerar sverige!! Sicken pissmatch det blev, ingen fart överhuvudtaget :mad: Janne Quote
Megablade Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Hellre en reservbalt än en reservdansk! :515: :prop: GULD! Quote
Sonett7 Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Hellre en reservbalt än en reservdansk! :515: :prop: GULD! Tuborg Guld eller Sort Guld då eller? /Reservdansken Mads ;) Quote
Recommended Posts