SNIPER Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Tja Här är en länk till billiga stolar!!! http://www.millersolja.com/ SNIPER kör snabbare!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Det där var riktigt billigt. Synd bara att det inte fanns mått angivna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Det där var riktigt billigt.Synd bara att det inte fanns mått angivna. 475 och 495 breda enligt skisserna på sidan lite längre ner. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 475 och 495 breda enligt skisserna på sidan lite längre ner.Eddy jepp.... men det är de 2 nedre stolarna och inte de översta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNIPER Posted February 21, 2006 Author Share Posted February 21, 2006 jepp.... men det är de 2 nedre stolarna och inte de översta Cobra stolen har måtten: H:840 B:490 L:690 SNIPER kör snabbare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GWT Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 (edited) Kolla på http://www.monsterperformance.se/ , har för mig att de har mått utskriva på stolarna. De är även en hundralapp billigare på cobran Edit: Nä tyvärr inte. Det var samma pris. Hade för mig att de kostade 1400kr. Edited February 21, 2006 by GWT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNIPER Posted February 21, 2006 Author Share Posted February 21, 2006 Tja här kommer bild med mått! SNIPER kör snabbare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GWT Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Ett gruppköp för föreningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars H Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 :P Hej......... Jag är med på ett gruppköp.. Lars H. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Ingen som har tipps på billiga stolar av denna typ ? Ska vara helst i Vinyl... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Ett gruppköp för föreningen? Jag skall kolla detta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Dom här http://www.midlandwheels.com/frameset.asp Jag har baby cub i min bil och de är förvånasvärt bekväma. Firman är bra att samarbeta med och leveranserna är överkomliga och mycket snabba. Lev väl Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferm Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Det där var riktigt billigt.Synd bara att det inte fanns mått angivna. Om jag inte är helt ute och cycklar så är måtten 445 mm på bredaste och 745mm på höjden, häcken får man lyxiga 355mm för och ryggtavlan får vila på 455mm, sitt delen är 490mm lång och totalt mått lodrätt ner på nackstödet till framkant på stolen är det 790mm. Och var det inte rätt stol nu så hoppas någon annan har nytta av måtten, dom finns för övrigt på Cobras hemsida. Mvh Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GWT Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Dom här http://www.midlandwheels.com/frameset.aspJag har baby cub i min bil och de är förvånasvärt bekväma. Firman är bra att samarbeta med och leveranserna är överkomliga och mycket snabba. Lev väl Michael De hade mycket skojiga delar på sin hemsida! Vad kostade frakten på två stolar till Sverige? Eller vad kostade allt som allt för att få hem dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferm Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Jag har inte köpt några än, tur det kanske eftersom det verkar vara billigare att köpa hos Dala7. Frakten kostar 80 pund och stolarana 152 pund har jag för mig hos Europaspares, det blir väl strax över 5000:-, och hos Dala7 får man ju 2 st för 4900:-. Mvh Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 När jag bestälde hade de julpris så det blev billigt jag har för mig ca 1800:- för två stolar. Det enda negativa jag kan säga med mina stolar är att dom har lite tjock stopning i sitsen så man kommer lite högt men i gengäld är det mycket skönt att ha på ojämna vägar. Min längsta dagsetap i somras var 32 mil och sittmäsigt var det inga problem. Lev väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferm Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 När jag bestälde hade de julpris så det blev billigt jag har för mig ca 1800:- för två stolar. Det enda negativa jag kan säga med mina stolar är att dom har lite tjock stopning i sitsen så man kommer lite högt men i gengäld är det mycket skönt att ha på ojämna vägar. Min längsta dagsetap i somras var 32 mil och sittmäsigt var det inga problem.Lev väl Michael W Vilka stolar var det, inte Cobra Roadster 7 väl!? Billigt i sådant fall, vart handlade du, Europaspares? Mvh Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Vilka stolar var det, inte Cobra Roadster 7 väl!? Billigt i sådant fall, vart handlade du, Europaspares?Mvh Mange Kolla lite längre upp i tråden så der du. Inte Roadster 7... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts