Jump to content

Billiga stolar!!!


SNIPER

Recommended Posts

Det där var riktigt billigt.

Synd bara att det inte fanns mått angivna.

Om jag inte är helt ute och cycklar så är måtten 445 mm på bredaste och 745mm på höjden, häcken får man lyxiga 355mm för och ryggtavlan får vila på 455mm, sitt delen är 490mm lång och totalt mått lodrätt ner på nackstödet till framkant på stolen är det 790mm. Och var det inte rätt stol nu så hoppas någon annan har nytta av måtten, dom finns för övrigt på Cobras hemsida.

Mvh Mange

Link to comment
Share on other sites

Dom här http://www.midlandwheels.com/frameset.asp

Jag har baby cub i min bil och de är förvånasvärt bekväma. Firman är bra att samarbeta med och leveranserna är överkomliga och mycket snabba.

Lev väl

Michael

De hade mycket skojiga delar på sin hemsida!

Vad kostade frakten på två stolar till Sverige? Eller vad kostade allt som allt för att få hem dem.

Link to comment
Share on other sites

Jag har inte köpt några än, tur det kanske eftersom det verkar vara billigare att köpa hos Dala7. Frakten kostar 80 pund och stolarana 152 pund har jag för mig hos Europaspares, det blir väl strax över 5000:-, och hos Dala7 får man ju 2 st för 4900:-.

Mvh Mange

Link to comment
Share on other sites

När jag bestälde hade de julpris så det blev billigt jag har för mig ca 1800:- för två stolar. Det enda negativa jag kan säga med mina stolar är att dom har lite tjock stopning i sitsen så man kommer lite högt men i gengäld är det mycket skönt att ha på ojämna vägar. Min längsta dagsetap i somras var 32 mil och sittmäsigt var det inga problem.

Lev väl

Michael W

Link to comment
Share on other sites

När jag bestälde hade de julpris så det blev billigt jag har för mig ca 1800:- för två stolar. Det enda negativa jag kan säga med mina stolar är att dom har lite tjock stopning i sitsen så man kommer lite högt men i gengäld är det mycket skönt att ha på ojämna vägar. Min längsta dagsetap i somras var 32 mil och sittmäsigt var det inga problem.

Lev väl

Michael W

Vilka stolar var det, inte Cobra Roadster 7 väl!? Billigt i sådant fall, vart handlade du, Europaspares?

Mvh Mange

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...