Ferm Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Jag undrar om folk tror att det räcker med M14 Uniballs till bärarmar bak!? Bokchassi med volvo maskin ca 200 hk!? (Hoppas jag!?) Mvh Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Jag undrar om folk tror att det räcker med M14 Uniballs till bärarmar bak!? Bokchassi med volvo maskin ca 200 hk!? (Hoppas jag!?)Mvh Mange Jag har inte slitit av eller slitit upp några uniballs än i min bakvagn och jag har M12 uniballs i mina bärarmar. Jag lägger min röst på M12 uniballs i bra kvalité...... det räcker... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Jag har M16 och en 100hk ford:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 (edited) Jag använder också M16. Överdimensionerat, javisst men jag tycker det känns tryggt att ha rejäla doningar på denna plats i konstruktionen. Dock har jag ingen koll på kvalitén på dessa så dom kanske i sämsta fall kan jämföras med bra M12. Lite tyngre blir det väl men de borde hålla länge :D Edited February 17, 2006 by AlfaRonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferm Posted February 17, 2006 Author Share Posted February 17, 2006 Har precis införskaffat M14, så det är så det får bli! Tycker det borde hålla bra. Mvh mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 Får man fråga vad du fick betala? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbe Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Får man fråga vad du fick betala? måste bara berätta att jag precis fyndat SKF/uniballs, m12 och m16, 5 kr styck =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 måste bara berätta att jag precis fyndat SKF/uniballs, m12 och m16, 5 kr styck =) Det var ju ett bra pris:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 (edited) måste bara berätta att jag precis fyndat SKF/uniballs, m12 och m16, 5 kr styck =) finns det fler :blink: är intresserad av allt lowcost... = tunn plånbok typ... :( Edited February 19, 2006 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferm Posted February 19, 2006 Author Share Posted February 19, 2006 (edited) Jag betalade 1500:- för 6 st "Underhållsfria" med skyddsdamasker eller vad man ska kalla dem. Mvh mange Edited February 19, 2006 by Ferm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbe Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Det var ju ett bra pris:) jag tog allt dom hade.. det är en liten överskottsfirma. kommer köpa på mig mer än vad jag behöver om det kommer in, jag säger till då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 jag tog allt dom hade.. det är en liten överskottsfirma. kommer köpa på mig mer än vad jag behöver om det kommer in, jag säger till då. Vad ska du ha för en sådan då? 250kr styck :) ? Köpte mej såkalade motorsport leder för ca 2500kr ink damskydd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts