Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag undrar om någon vet ca: hur mycket det kostar i frakt att köpa 2 st stolar från England(Europaspares) till Stockholm Arlanda? Jag har mailat Europaspares men inte fått något svar.

Mvh Mange

Posted
Jag undrar om någon vet ca: hur mycket det kostar i frakt att köpa 2 st stolar från England(Europaspares) till Stockholm Arlanda? Jag har mailat Europaspares men inte fått något svar.

Mvh Mange

Vad ska du skicka med då?

UPS/DHL/FedEx/TNT osv finns ju. Kolla på respektives hemsida. De brukar ha en fiffig liten kalkylator som man kan räkna fram frakten med.

/Daniel

Posted

Med hänsyn till eventuella prisjusteringar så kostade frakten för mina 2 Cobra Roadster 7 inkl. justerbara fästen £17.63 (236:-) :P .

Men detta var nästan 2 år sedan (2004-03)

Posted (edited)
Med hänsyn till eventuella prisjusteringar så kostade frakten för mina 2 Cobra Roadster 7 inkl. justerbara fästen £17.63 (236:-) :P .

Men detta var nästan 2 år sedan (2004-03)

Vilka skickade du med med då? Och kan man välja det själv om man beställer från Europaspares!? Kollar jag på UPS hemsida kostar det ca: 182£ (ca:2457:-) det kan inte ha ökat så mycket på 2 år!? Du eller jag måste ha fel! :o :blink: :mad: ;)

Mvh Mange

Edited by Ferm
Posted

Det betalade jag till Burton som jag fick stolarna från.

Jag vet att det var oförskämt billigt ;)

Posted

Mvh Mange

hej Mange,

Jag köpte två stolar (intatrim voyager) från Europspares i slutet av sommaren och betalade någonstans mellan 4-500 kronor för frakten om jag inte misstar mig helt. Stolarna levererades hem till dörren.

//Bernt