Ferm Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Jag undrar om någon vet ca: hur mycket det kostar i frakt att köpa 2 st stolar från England(Europaspares) till Stockholm Arlanda? Jag har mailat Europaspares men inte fått något svar. Mvh Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kungälv Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Jag undrar om någon vet ca: hur mycket det kostar i frakt att köpa 2 st stolar från England(Europaspares) till Stockholm Arlanda? Jag har mailat Europaspares men inte fått något svar.Mvh Mange Vad ska du skicka med då? UPS/DHL/FedEx/TNT osv finns ju. Kolla på respektives hemsida. De brukar ha en fiffig liten kalkylator som man kan räkna fram frakten med. /Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Med hänsyn till eventuella prisjusteringar så kostade frakten för mina 2 Cobra Roadster 7 inkl. justerbara fästen £17.63 (236:-) :P . Men detta var nästan 2 år sedan (2004-03) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferm Posted February 7, 2006 Author Share Posted February 7, 2006 (edited) Med hänsyn till eventuella prisjusteringar så kostade frakten för mina 2 Cobra Roadster 7 inkl. justerbara fästen £17.63 (236:-) :P . Men detta var nästan 2 år sedan (2004-03) Vilka skickade du med med då? Och kan man välja det själv om man beställer från Europaspares!? Kollar jag på UPS hemsida kostar det ca: 182£ (ca:2457:-) det kan inte ha ökat så mycket på 2 år!? Du eller jag måste ha fel! :o :blink: :mad: ;) Mvh Mange Edited February 7, 2006 by Ferm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Det betalade jag till Burton som jag fick stolarna från. Jag vet att det var oförskämt billigt ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lozec Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Jag undrar om någon vet ca: hur mycket det kostar i frakt att köpa 2 st stolar från England(Europaspares) till Stockholm Arlanda? Jag har mailat Europaspares men inte fått något svar.Mvh Mange hej Mange, Jag köpte två stolar (intatrim voyager) från Europspares i slutet av sommaren och betalade någonstans mellan 4-500 kronor för frakten om jag inte misstar mig helt. Stolarna levererades hem till dörren. //Bernt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts