Jump to content

Inköpsställe i Gbg


Bengt Norell

Recommended Posts

I Borås, där jag bor, är det alldeles hopplöst att få tag på delar som är lite utanför det alldeles vanliga sortimentet. Därför skulle jag vilja få tips om det finns inköpsställen i närheten t.ex. Gbg.

Just nu skulle jag behöva ett längre fäste till en våffeladepter, och det går ju inte att skicka efter från Dalhems varje gång nåt fattas.

Allt Gott

Bengt

Link to comment
Share on other sites

I Borås, där jag bor, är det alldeles hopplöst att få tag på delar som är lite utanför det alldeles vanliga sortimentet. Därför skulle jag vilja få tips om det finns inköpsställen i närheten t.ex. Gbg.

Just nu skulle jag behöva ett längre fäste till en våffeladepter, och det går ju inte att skicka efter från Dalhems varje gång nåt fattas.

Allt Gott

Bengt

"Längre fäste för en våffeladapter"

hmmm...

ta det lite mer detaljerat vad det är du är ute efter....

Link to comment
Share on other sites

Det är den bit gängat rör som håller fast adeptern, men det är säkert inget större problem att lösa gnm att gänga ett lämpligt rör, det är bara det att det är enklare att köpa än att skaffa grejor och göra. Så snöa inte in på det.

Det var alltså inköpsställen jag var på jakt efter.

Allt Gott

Bengt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...