Jocke E Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Dom verkar ha lite intressanta grejjor + locost ramar.... i Köping. En 350 SL vore ju kul att bygga ;) Tydligen ställer dom ut på Elmia. http://www.blocket.se/vi/7191620.htm?ca=6_s På hitta.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Dom verkar ha lite intressanta grejjor + locost ramar.... i Köping.En 350 SL vore ju kul att bygga ;) Tydligen ställer dom ut på Elmia. http://www.blocket.se/vi/7191620.htm?ca=6_s På hitta.se Det är ett antal medlemmar som bygger på Köpingramar. Mycket mer än så vet jag inte. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riek Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Jag har varit där! De bygger Estfield kopior och Cobror. Urusla leveranstider. Cobra ramen såg jävligt klumpig ut. Verkar vara duktiga men det är en hobby firma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Namnet låter som Ploj... (Poloj AB) :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Vet inte om jag håller med att ramen är klumpig... En granne håller på och bygger en dito. En viss Sellholm är i allafall iblandat och har hjälp till med hjulupphängning/fjädring så dess vägenskaper tror jag nog blir ganska ok. Har för mig att granne använder 960 prylar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Ser ju bra ut på biilden iaf:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Av ren nyfikenhet väcker jag liv i denna tråd! Någon som vet hur det går för Poloj? Speciellt cobra kitten för 960 komponenter.... Har inte hört något sedan vi träffade dom på mässan.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 (edited) Jag har en bekant i Kungsör som väntat på att få sin Cobra levererad i över ett år nu. De har plötsligt börjat bygga båtar i stället enligt min bekant. Eddy Edited February 4, 2008 by Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts