Jump to content

Elmia 2006


Matz

Recommended Posts

Som jag ser det så gav Elmia ett enormt gensvar. Vår klubb har mer än fördubblats och det syntes ett tydligt stegrande intresse efter Elmiamässan.

Vi har beslut från årsmötet från 05 (som även skall hållas där 06) att vi skall delta även 06 och vi har redan bokat in oss. Jag väntar på avtalet från mässan som skall komma ut i början av 06.

Det börjar bli dags att boka in lokal på Scandic hotell för årsmötet.

Vi kommer att ha minst lika stor yta den här gången, kanske större. Mässgeneralen föreslog det själv, han tyckte att vår monter var ett "friskt" inslag i mässan. Så nu är det dags att börja tänka på nya friska tag och idéer för vår monter.

Tack Dala7 för sponsringen av 05s monter.

Eddy

Blir det något Elmia för klubben i påsk?

Eller "gav" det inget förra året?!?

Link to comment
Share on other sites

Det låter ju Kanon Eddy!

Bara hoppas att Klubben får samma gensvar 2006 som 2005!

Ser redan fram emot att träffa ett antal medlemmar på och mässan som har

samma intresse som jag!

Om allt går som det ska hoppas jag även kunna visa upp min bil, men just nu ser det mörkt ut då företaget som vill låna min bil har fått förmånga beställningar på sin produkt och velar om dom skall ha monter eller inte :(

Link to comment
Share on other sites

Jag stod ju i våran monter under en dag där och det var verkligen stort intresse och mycket vimmel runt våran monter... både barn som titta med stora ögon å deras farsor som tittade med stora ögon medans frun drog dom därifrån :prop:

nä, men det var skitskoj faktiskt... om jag har ledigt från lumpen just då så kommer jag garanterat att ställa mig i montern igen, om det finns plats förstås :)

att vi ställde dit någon bil som var halvfärdig tror jag var ett väldigt bra drag, då ser folk att det är något man kan bygga själv istället för en jättedyr bil man kan köpa... mer sånt tror jag att vi ska försöka ha, lite mer hur bilen byggs å vad man kan åstadkomma själv... självklart ska vi ha snygga färdiga objekt också :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...