Bengt Norell Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Kan nån förklara eller infoga en bild på hur den där trådfjäderhistorien skall sitta på Taunusens bromsklossar, frambromsar alltså. Hoppas på tur Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megablade Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Trådfjäderhistorian ska ligga i papperskorgen. Har använt samma sorts bromsok på både rallybilen och på min westfield, och jag har aldrig använt dom(fjädrarna) och har ändå aldrig haft gnisslande bromsar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevenup Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 Hej! Jag hade stora problem att lista ut hur clipsen skulle sitta men jag fick dit dom till slut. Frambromsarna har fungerat bra men jag vet inte om det är clipsens förtjänst. Jag skickar med ett par bilder på hur de ska monteras. Mvh. Per-Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted November 15, 2005 Author Share Posted November 15, 2005 Stort tack för hjälpen !! :notworthy: Med dina bilder som facit är det ganska självklart hur dom skall sitta , men jag har ägnat en hel del tid att lista ut det själv utan att lyckas. Klart fall av bristande intelligens/ fantasi. Allt Gott Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts