conco Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 SMF:s årliga raceswap hålls i helgen i Västerås om någon nu är intresserad. Kan ni inte komma hit så kan jag hålla gluggarna öppna om det är nåt speciellt ni är ute efter. Visserligen mest V8:a doningar men det brukar kunna finnas lite av varje! Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riek Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 var och när? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Aros Race Swap #7: Är ett swap som har sin inriktning på race-prylar. (även utanför dragracing) Hit kan du komma och handla prylar och träffa gamla polare. Fika uppe i vårt café. Där finns det gott om det mesta till humana priser. (Kaffe, dricka, korv, mackor och godbitar) Tid och plats 2005: Årets evenemang är den 5:e november. Platsen är som vanligt ute i SMF:s klubbgarage (Johannisberg). Vi startar upp klockan 09:00 och håller på tills alla är nöjda. Entrén är 20 kronor och vill du vara med i vadslagningen på motorsprängningen som går av stapeln kl. 12:00, så kostar det också 20 kronor. Välkommen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbirdseven Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 (edited) SMF:s årliga raceswap hålls i helgen i Västerås om någon nu är intresserad. Kan ni inte komma hit så kan jag hålla gluggarna öppna om det är nåt speciellt ni är ute efter. Visserligen mest V8:a doningar men det brukar kunna finnas lite av varje! Conco <{POST_SNAPBACK}> Jag och en polare har bokat bord för försäljning av diverse racing och seven-delar. så lite annat än V8-grejer finns det ivarjefall ;) // Henrik 0708-698784 Edited November 4, 2005 by blackbirdseven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts