Jump to content

Acewell instrument på ratten?


Marcus a

Recommended Posts

Har en mätare från Acewell som nu även alla andra också har här på forumet verkar ha, med tankt på alla gruppköp ;)!

Iaf så funderar jag på att sätta den på ratten. Har en treekrad momo ratt och den skulle passa aldeles utmärkt i det övre "facket".

Hoppas någon förstår vart:)

Nu till mina frågot!

*Måste ju då ha typ en sån knorr sladd som sitter på telefoner för att koppla in alla sladdar och så att man kan vrida på ratten utan att sladdarna går av.

Var kan man få tag i såda sladdar. Vill helst inte ha glansiga sladdar som sitter på telefoner utan en blandning av strykjärns sladd och telesladd.

Har kollat lite på onoff och dom har glansiga sladdar i olika längder men inget annat.

Det bäste skuller vara att köpa på metervara!

Någon som förstår:)?

*Har besiktninge något att påpeka om en sådan installation?

Link to comment
Share on other sites

Jo har kollat lite på såna ställer men dom flesta är glansiga men får kanske leva med det:)

Har du någon koll på hur många ledare man kan få en sådan sladd? Visst är det 6 i en tele sladd?

Hittade iofs den här

http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt....htm?_55_581_19

Kan kanske vara något, med 8 ledare till och med:) Med lite flådig rabbat genom jobbet så kan man nog få den för halva priset också!!

Edited by Marcus a
Link to comment
Share on other sites

Hittade ju inget på deras sida så antog att det inte fanns något för en sådan instalation...

Du får gärna kolla om du hittar något!

http://www.acewell-meter.com/

MvH Marcus

Det finns inget på deras sida...han berättade det för mig i telefon..han såg det från ett motor reportage på tv´n..... Han intygade att det såg jävl... bra ut! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...