Jump to content

Recommended Posts

• Replies 383
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Många grattis på födelsedagen. Jag säger som en gammal kompis till mig."Vid 50 har man rätt att spå väder och det är tillåtet att gå med översta gylfknappen oknäppt" :whistling: :toot: :toot:

Eddy

• 1 month later...
Posted

Tack alla! :notworthy:

Jag ser fram mot bärsen i England! :lol:

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

en får tacka nu då man fyller jämt(delbart med 22)..

om man endå vore det nu, med vetskapen vad dubbelt så många år gör med livet...

hunden på sjukan ungarna vuxna och andrafrun sover... ja ja kunde vara värre... båda hundarna kunde vara sjuka.. :lol:

hur som tack mina vänner.!!

:racesmile:

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Enligt forumstatistiken så fyller signaturen Fidde 24 år idag... En härlig ålder som man knappt minns vid det här laget!

Grattis

• 1 month later...
Posted

jahadu... grattis..grattis.. (som loket sa förr.... :blink: fråga inte varför jag vet det...det e preskriberat.) :eclipsee_steering:

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

tackar tackar.. fast att fylla 26 ( :whistling: ) är inte så mycket att fira... :D

Posted

26 är ingen ålder för en häst... så grattis grattis B) ingen fara med den åldern...så länge man inte är en färskost...

Posted

Tack ska ni ha, det värmde. Ja du Jonte det gäller att hänga med. Jag räknar med så där en 20 år till. :D

Eddy