anton Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Hej jag tänkte beställa en huv till min bil från MK är det någon MK ägare som kan mäta sin huv jag behöver måttet från scytteln till noskon så jag vet om den passar.mvh anton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Huven är 870 mm. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted October 3, 2005 Author Share Posted October 3, 2005 Hej det var precis det måttet jag ville hör exakt samma som min bil :D Har ni problem med att huven ändrar form när det går fort ?Jag kan se min motor mellan huven o scutteln i höga farter,Ska försöka fixa lite luft utsläpp på sidorna i vinter också.mvh Anton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riek Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Om du beställer från MK så kan jag vara med och dela frakten om du vill? Jag behöver en aeroscreen och ett ett scoop till min huv. ring i så fall 070/6177716 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Hej det var precis det måttet jag ville hör exakt samma som min bil :D Har ni problem med att huven ändrar form när det går fort ?Jag kan se min motor mellan huven o scutteln i höga farter,Ska försöka fixa lite luft utsläpp på sidorna i vinter också.mvh Anton <{POST_SNAPBACK}> Min har inte ändrat form upp till 150 km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Om du beställer från MK så kan jag vara med och dela frakten om du vill? Jag behöver en aeroscreen och ett ett scoop till min huv. ring i så fall 070/6177716 <{POST_SNAPBACK}> Jag kan vara med på ett svart scoop och en svart packlåda. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 någon som vet vad scoopet kostar å om de finns bild på det någonstanns ?? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 190+ utan att huven dummar sig :racesmile: Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted October 3, 2005 Author Share Posted October 3, 2005 Hej det har ju varit uppe förut att sambeställa från MK skulle man inte kunna göra en beställning och skicka det till någon i Stockholm sen möts man typ på bilsport mässan o delar på paketet.Jag bor ju i umeå och det är ju en bit ifrån er som bor i södra sverige.MVH Anton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riek Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Det vore toppen om detta blir av. Kanske jag ska beställa..... kan ha bra pris på frakten kom jag på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts