Jump to content

Byggare i Örebro-trakten?


_coffe_

Recommended Posts

Finns det någon/några här som bygger i Örebro-trakten?? Jag skulle köra upp min mor dit på lördag för det var någon häst hon skulle titta på... Jag tycker det är jätteintressant :blink: ... Kanske finns någon som bygger i närheten som man skulle kunna få titta in hos och få inspiration?

Link to comment
Share on other sites

Finns det någon/några här som bygger i Örebro-trakten?? Jag skulle köra upp min mor dit på lördag för det var någon häst hon skulle titta på... Jag tycker det är jätteintressant  :blink: ... Kanske finns någon som bygger i närheten som man skulle kunna få titta in hos och få inspiration?

Då är du ju i närheten våra "bopålar", jag menar Filipstad. Åker du väster om vänern så har du ju mekarjuntan i karlstad, vi bor nårgra mil norr om och där finns det 2 sjuor i garaget som vi kan "sparka" på ett tag.

Tyvär så är örebro en vit fläck på vår medlemskarta. Lite längre bort så tätnar det arboga, köping, eskilstuna och västerås. Men det kanske morsan tycker blir för lång omväg ;) Vi har inga hästar...men en och annan hästkraft finns väl :lol:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Då är du ju i närheten våra "bopålar", jag menar Filipstad. Åker du väster om vänern så har du ju mekarjuntan i karlstad, vi bor nårgra mil norr om och där finns det 2 sjuor i garaget som vi kan "sparka" på ett tag.

Tyvär så är örebro en vit fläck på vår medlemskarta. Lite längre bort så tätnar det arboga, köping, eskilstuna och västerås. Men det kanske morsan tycker blir för lång omväg ;)    Vi har inga hästar...men en och annan hästkraft finns väl :lol:

Eddy

Ja, jag tänkte faktiskt på er... Dock vet jag inte hur länge det blir som hon ska kolla på den där hästen... Om det bara är någon timme så blir det tajt att hinna, hon är nog inte intresserad av att åka till flera ställen... Ska kolla upp lite närmare vad hennes planering är...

Link to comment
Share on other sites

Tyvär så är örebro en vit fläck på vår medlemskarta. Lite längre bort så tätnar det arboga, köping, eskilstuna och västerås.

Glöm inte Katrineholm!! :mad: 7 mil från Örebro.... Tyvärr så håller vi i en middag för mina föräldrar som fyller sjuttio, så vi är inte hemma.

Link to comment
Share on other sites

Jag vill bara påminna alla om att det är önskvärt att ha med i alla medelande vem man är ( läs namn och inte något alias) och var man bor så unerlättas kontakten avsevärt. :)

Tycker

Mesersmittern

Michael W

Link to comment
Share on other sites

Glöm inte Katrineholm!! :mad:  7 mil från Örebro.... Tyvärr så håller vi i en middag för mina föräldrar som fyller sjuttio, så vi är inte hemma.

Det är ju inte allt för långt! Det blev lite ändrade tider, så det blev på söndag istället... Kanske inte är hemma ändå?!

Link to comment
Share on other sites

Det är ju inte allt för långt! Det blev lite ändrade tider, så det blev på söndag istället... Kanske inte är hemma ändå?!

Söndag är vi hemma! Men ring för säkerhet skull först: 0150-22248

Link to comment
Share on other sites

Tjena Coffe!

Jag bor ca 2,5 mil söder om Örebro, så det är ju rätt nära om du vill fördriva lite tid och kika på sjua.

Mvh Henrik Bergsten ( bygger Estfield med mc-motor).

Jag ringer dig när jag kommer upp... blir ju kanonbra :)

Vi kommer att vara uppe vid fyra-tiden... så kanske runt halv fem eller så, så hör jag av mig!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...