Michael Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Jag sitter och funderar Finns det något intresse av ett körtillfälle i Göteborgstrakten till våren. Konbana i Vårgårda eller parkbanan på hisingen ( om den går att låna) eller skall vi i trakten nöja oss med sortvangsklubbens eminenta arangemang. :helmet: Undrar en nu utmattad Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 jag e på.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 (edited) Jag är oxå med. Vårgårda hade varit kanon då min bil kommer att vinterförvaras där :) Edited September 20, 2005 by Matz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted September 20, 2005 Author Share Posted September 20, 2005 Synerligen snygg sak när är det läge för en titt. Undrar Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Framför allt helt rätt motor !!!! FIAT Twin-Cam :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Framför allt helt rätt motor !!!!FIAT Twin-Cam JAAA!! Vi blir fler och fler...... Skall bli kul att träffas nästa sommar och utbyta erfarenheter. Grattis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Jag sitter och funderarFinns det något intresse av ett körtillfälle i Göteborgstrakten till våren. Konbana i Vårgårda eller parkbanan på hisingen ( om den går att låna) eller skall vi i trakten nöja oss med sortvangsklubbens eminenta arangemang. :helmet: Undrar en nu utmattad Michael W <{POST_SNAPBACK}> Jag är intresserad, dock med min bastard i år ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 (edited) Synerligen snygg sak när är det läge för en titt.Undrar Michael <{POST_SNAPBACK}> Har inte fraktat hem den till Göteborg från Växjö (kommer att stå i VGA under vintern) än, görs antagligen i slutet av nästa vecka! Så efter det är det bara att komma och titta, torrköra(om vädret blir piss) och snacka lite skit. Det är som Micke(heralue) säger, det sitter in 2L Twin-Cam i den, antar att han har sett den ett antal gånger på klubbträffar eller på "Stan". Ser fram emot alla träffar med likasinnade, Sommaren för föhoppningsvis räddad. Chefen bruka klaga på att jag aldrig har semester, men är rädd att det kan bli tvärtom nästa Sommar! Edited September 21, 2005 by Matz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 (edited) OT: Matz, du måste höra av dig om du är neråt Växjö!!! Sparka däck och en kopp kaffe är ju aldrig fel i brist på annat :) Edited September 21, 2005 by heralue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 OT: Matz, du måste höra av dig om du är neråt Växjö!!!Sparka däck och en kopp kaffe är ju aldrig fel i brist på annat :) <{POST_SNAPBACK}> Japp, Lovar! Har mina föräldrar i Småland :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenny Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Är intresserad av träffar i Gbg trakten, bilen blir nog dock inte klar tills våren, men att "sparka däck" och tjôta lite ligger på önskelistan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted September 21, 2005 Author Share Posted September 21, 2005 Skriv en rad när den är hemma Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixbo Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Jag är på! mvh pixbo :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted September 23, 2005 Author Share Posted September 23, 2005 Då fortsätter jag att fundera :heyjoe67_ferrari: Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 Då fortsätter jag att fundera :heyjoe67_ferrari: Michael W <{POST_SNAPBACK}> Det tycker jag att du ska göra! Tror och hoppas att det kan bli en rätt bra uppslutning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats W Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 Jag sitter och funderarFinns det något intresse av ett körtillfälle i Göteborgstrakten till våren. Konbana i Vårgårda eller parkbanan på hisingen ( om den går att låna) eller skall vi i trakten nöja oss med sortvangsklubbens eminenta arangemang. :helmet: Undrar en nu utmattad Michael W <{POST_SNAPBACK}> Göteborg framåt våren låter inte fel, har jag möjlighet så kommer jag gärna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts