Jump to content

mitt sverge banan


anton

Recommended Posts

Hej tänkte tipsa om ett kör tillfälle och jag har kollat med mattias så alla är välkomna. Möt hösten på racerbanan..

Plats mittsverigebanan 8km söder om Härnösand

Tid 9 00 - 18 00 lördagen den 8 oktober

Banansvariga www.maxspeed.se

Här kommer program:

När alla anlänt hälsar vi välkomna till Mittsverigebanan och berättar om evenemanget. Fika finns att köpa för de som önskar.

Kul teori om förarutveckling och konsten att köra på racerbana. Utbildningsövningar på racerbanan i egen bil och med våra instruktörer. Vi använder oss av en metod från Porsche Club America för utveckling av förare och det innebär att alla börjar på Rookie-nivå och kör med instruktör. Efter godkännande från instruktör (evaluering) flyttas du upp i nivå till Intermediate och då får du köra själv utan instruktör.

För att komma till nivån Advanced har vi ett program med punkter att träna på och vi gör en evaluering med instruktör.

Vi vill betona att vi arbetar intensivt med alla så att man minst når Intermediate innan dagen är slut och att alla får ett enkelt förarbevis som gäller vid våra andra förarträningar.

Mat finns att köpa mitt på dagen

Prislista:

Teori och förarkurs 500 SEK inkl. moms per person som är en obligatorisk avgift för de som deltar. Betalning skall ske i förväg på lämpligt sätt.

Fika och godis finns att köpa i depåserveringen under hela dagen.

Kontakt

hedlund_mattias@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...