plyshe Posted January 6, 2004 Share Posted January 6, 2004 Söker däck framförallt. Vad använder ni? Tror jag satsar på 15" Har hittat billiga rejsfälgar i Amerika. Men var hittar jag skurna r-däck nånstans?? De ska va breda o godkända för gata! Kommer att beställa fälgar inom kort. Det blir billigare att beställa i poster över 10st. Nån mer som vill handla? Man bestämmer själv alla mått o bultdelningar! Priser fr 77$ st!!! Hör av er på min mail. equiperform@hotmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted January 6, 2004 Share Posted January 6, 2004 Du ska beställa nu eller? /m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 6, 2004 Share Posted January 6, 2004 låter trevligt.... jag behöver fälgar ! bilder och info? var finns det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plyshe Posted January 6, 2004 Author Share Posted January 6, 2004 Jag ska beställa inom kort (januari) Kolla här: http://www.diamondracingwheels.com/AboutDiamond.htm Kolla på products och jag tror att Road Race series är det vi ska ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Næss Posted January 6, 2004 Share Posted January 6, 2004 Hei I Locost racing er det tillatt med 15" og 13" hjul. Men så å si alle har valgt 13" etterhvert da disse dekkene er billigere og kombinasjonen dekk/felger er mye lettere. Vi har kjørt på Yokohama A 032 og går nå over til A 048 og har veldig gode priser på 13", men ikke på 15" da det er så få som bruker disse. Vi gir i overkant av 3000,- Nkr for et sett dekk (2x185/60 og 2x205/60). Jeg har nettopp bestilt meg nye felger fra compomotiv. Det er en ny type som er spesielt lett og heter CRX. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 6, 2004 Share Posted January 6, 2004 för dom som undrar så ser fälgarna ut såhär... http://www.speedshop.ch/cxr.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 7, 2004 Share Posted January 7, 2004 ehh....dom för $77 st.....helt klart intresserad....vad går frakten på måntro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 7, 2004 Share Posted January 7, 2004 Tyvärr var det i stort sett inte en enda bild som funkade på diamondracingwheels sida idag plyshe..... det blir att återkomma och kika vid annat tillfälle.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plyshe Posted January 7, 2004 Author Share Posted January 7, 2004 Könstiht hörru! Allt funkar på min dator? Kolla dina inställningar eller nått?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 8, 2004 Share Posted January 8, 2004 Jag kommer nog att köpa däck från Däckonline. Sparade ca 400:- per däck där till min nuvarande busbil :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted January 8, 2004 Share Posted January 8, 2004 Tänkte handla lokalt... Vi har en bra däckfirma vars priser även klår de flesta webbutiker. Däckfynd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 8, 2004 Share Posted January 8, 2004 >>Svante Det är där jag brukar köpa mina däck, men för Bridgestone S-03 Pole Position 215/45-17 ville de ha runt 1900:- men på Däckonline fick jag dem för runt 1500:- och då ingick frakten. Sen får jag iofs lägga på några kronor för att få dem på fälgarna men inte så mycket så det äter upp hela vinsten. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plyshe Posted January 8, 2004 Author Share Posted January 8, 2004 Jag vill ah tag på riktigt breda r-däck. 245 eller bredare 15" Vet nån var det kan finnas? 13" finns det massor men jag vill gärna ha större fälgar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 9, 2004 Share Posted January 9, 2004 HÄR går det att läsa tester av R-däck och där står även var man kan köpa dem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plyshe Posted January 9, 2004 Author Share Posted January 9, 2004 Satan så bra!!! Tror at aj ändrar mig till 13" iallafall ajg.' Blir ju mkt billigare o bredare än 15". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts