Mats W Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Hej! SFRO-2 gick ju bra! Är det något som jag behöver tänka på när jag kör till SVB på måndag. Vad är det dom kollar? Är det fler dokument, än de från SFRO som jag skall ta med. Var i ett sådant lyckorus efter att min besiktningsman sagt ok till bilen, att jag glömde bort att fråga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 (edited) - CO-värdet kan vara bra att veta hur man justerar.. - alla bultar åtdragna - Bromsarna inkörda... så du får bra värden. - ljuset, så det är rätt lampor överallt. - reflexer bak - backspeglar måste också vara e-märkta och gärna med välvt glas. obs!! ta bort rutan så slipper du tjafs om glaset är godkännt.... GLÖM INTE varningstriangeln......!!!!!!! (jag kom ihåg den..). Jag har min ombesiktning i morgon eftermiddag så efter den kan jag meddela vad dom slår ner på generellt. Edited September 14, 2005 by svante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts