Arrowsmith Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 www.turboperformanceclub.com anordnade strip körning på Uråsa flygfält idag. Tänkte lägga upp lite bilder därifrån om det skulle vara någon som är intresserad... En sjua var allt där fanns, en Dösjebro locost med opel motor. den har förövrigt varit till salu ett tag nu........ en dösjebro locost från växjö http://surl.se/qzw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 10, 2005 Author Share Posted September 10, 2005 Och här kommer fler... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 10, 2005 Author Share Posted September 10, 2005 och de sista... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 ``en dösjebro locost från växjö..´´ min fru sa att hon mötte en trevlig sjua när hon åkte från växjö... i em/kväll tänk helt bil ointresserad men mitt tjat har tydligen haft inverkan...och kanske det faktum att det står ett bok schassie på tillväxt i garaget :) vem sa att tjat inte lönar sig.... och min granne kenta var där med duetten... :racesmile: mvh Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Det verkar som om du slant med kameran på en bild...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 11, 2005 Author Share Posted September 11, 2005 Det verkar som om du slant med kameran på en bild...... <{POST_SNAPBACK}> Nej det var med flit i allra högsta grad.. Jag gillade linjerna............ :notworthy: :wub: på vingen i bakgrunden alltså..... :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Dösjebron är Caterhamkopia rakt av. Jag har snackat med killen som äger den och han har tillgång till jiggar... lite sugen blir man, om man hade pengar att sätta igång... :-P Vad fick den för tider? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 11, 2005 Author Share Posted September 11, 2005 Dösjebron är Caterhamkopia rakt av. Jag har snackat med killen som äger den och han har tillgång till jiggar... lite sugen blir man, om man hade pengar att sätta igång... :-P Vad fick den för tider? <{POST_SNAPBACK}> 12.29 och 195 km/h den repan jag såg honom köra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megablade Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Gillade också bilden på "kexet" :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 "Kexet" var klart snyggare är den där locosten från Dösjebro :banana: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 11, 2005 Author Share Posted September 11, 2005 "Kexet" var klart snyggare är den där locosten från Dösjebro :banana: <{POST_SNAPBACK}> Tja, hade jag fått välja på de två alternativen så vore saken klar :rolleyes: Dösjebro sjuan kan ju varken diska eller köra damsugare :image018: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 "Kexet" var klart snyggare är den där locosten från Dösjebro :banana: <{POST_SNAPBACK}> Jo, visserligen. Men vad är ovanligast? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Ett Kex som kan båda dom sakerna ni nämde..... (utan klagan) :banana: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 "kexet" såg väl måttligt road ut av alla bensinstinna killar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 15, 2005 Author Share Posted September 15, 2005 "kexet" såg väl måttligt road ut av alla bensinstinna killar... <{POST_SNAPBACK}> Det finns hopp................ På jackan stog det "TURBOPERFORMANCE CLUB" över hela hennes rygg :biglaugh2: :biglaugh2: :biglaugh2: :biglaugh2: :biglaugh2: :biglaugh2: :biglaugh2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 Under jackan stod det säkert LOCOST SWEDEN MK :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts