Micael Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 Mitt första inlägg verkar ha försvunnit... skumt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 Det var helt å hållet mitt fel som vanligt :D Jag råkade nollställa forumet igårkväll ca 23.30 till den gamla backupen. Man ska inte hålla på med inställningar när man är trött ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s-o Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 Det var helt å hållet mitt fel som vanligt :D <{POST_SNAPBACK}> Det känns ändå som att du ligger väldigt tydligt på plus och har råd att göra några misstag efter att ha fått igång forumet igen. :) Vilket kontonummer har "Whiskey till admin"-fonden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 Bra jobbat . Nu är ju forumet iaf igång :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts