Jump to content

Kinekulle


Michael

Recommended Posts

Besöket på kullen var trevlig men körningen var inte i min smak aldeles för många som körde heldre än bra. Däremot mycket trevligt bilsnack med många trevliga besökare. På hemvägen sparkade jag av koplingsviren och fick lappa ihop den vid vägkanten( tack lupos (stavning?) för att du stannede och erbjöd hjälp). På söndagen tog jag en tur till Götet och körde på parkbanan med sportvagnsklubben och det kändes ungefär så här :D :D :D :D :D :D :D :D

Nästa körning är den 18 hoppas på bra väder

Lev väl

Michael W

http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=22174

Link to comment
Share on other sites

Besöket på kullen var trevlig men körningen var inte i min smak aldeles för många som körde heldre än bra. Däremot mycket trevligt bilsnack med många trevliga besökare. På hemvägen sparkade jag av koplingsviren och fick lappa ihop den vid vägkanten( tack lupos (stavning?) för att du stannede och erbjöd hjälp). På söndagen tog jag en tur till Götet och körde på parkbanan med sportvagnsklubben och  det kändes ungefär så här :D :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D 

Nästa körning är den 18 hoppas på bra väder

Lev väl

Michael W

http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=22174

kul att det gick bra med kopplingen !

Jag håller nog med ok att de mesta körde hellre än bra, med tanke på att inga däck är i närheten av att vara varma efter två varv och det är då man borde kunna stå på så är det konstigt att inte mera åkte av. Höll mig på sidan då allt under 10 minuters pass är meningslöst enligt mig.

Föresten det stavas Lupus -> varg på latin , starta ju min bil karriär med vw bubblor, de byggs i Wolfsburg.........därav den gammla nicknamet. Heter dock supersonnet på alla andra forum numera.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...