Jump to content

regnr på bilder


DIRAVI

Recommended Posts

Varför hålla regnummer hemligt?

för att det fins vissa klåfingriga meniskor i detta land som gärna snor dina coola fälgar mm mm. och då är det ju onödigt att visa regnummer då de lätt kan ta reda på var du bor mm.

Link to comment
Share on other sites

jag brukar ta av mina skyltar om jag är på ex: blackrace eller liknande...

bättre vara paranoid än att få prylarna stulna.... :)

sedan kan man väll rekomendera att fok editerar bilder, men sätta det som krav är kanske att gå lite långt ?!?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vissa vill kanske inte skylta med att de köra på bana ifall deras försäkringsbolag skulle få se det... men jag resonerar som så att vill man inte visa sitt regnummer så får man ta bort skyltarna. Måste man sitta och pilla med att dölja regnummer så behåller jag bilderna för mig själv istället.

Link to comment
Share on other sites

Vissa vill kanske inte skylta med att de köra på bana ifall deras försäkringsbolag skulle få se det... men jag resonerar som så att vill man inte visa sitt regnummer så får man ta bort skyltarna. Måste man sitta och pilla med att dölja regnummer så behåller jag bilderna för mig själv istället.

Jag resonerar själv som så att lägger jag upp en bild på en bil så är det med skyltarna på. Men känner jag själv att JAG inte hade velat vara på bild i det läget som motivet är så suddar jag reg. nr. på bilden.

T.ex. en bild på någon som gör något som inte "farbror blå" hade sett mellan fingrarna med på allmän väg eller grova lagöverträdelser på något vis eller något åt det hållet....

Link to comment
Share on other sites

En annan grej, om man tex tittar på allt som diskuteras kring vallåkra tex så finns det ju utländska ligor som söker upp intressanta bilar med hjälp av reg nummret, om jag hade byggt en sjua som jag lagt ner mycket tid och arbete på så skulle det inte vara direkt tacksamt att få den stulen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...